1:14-1:1810 produktů

Nejprodávanější produkty
1 714 Kč
4 739 Kč
Vyfiltorvaných 10 produktů

Castle motor 1007 6350ot/V senzored

Charakteristika:Výkonný motor Castle 1007 6350 ot/V (senzorový). Motor se pyšní výbornou kvalitou zpracování, efektivitou a sníženou produkcí tepla. Jedná se o ideální pohon pro modely auta 1:16 a modely 1:14 do hmotnosti 1.2 kg. Konstrukce střídavých motorů Castle Výhodou střídavý motorů Castle je zejména vysoká účinnost a při použití senzorového regulátoru jemný chod již od nulových otáček. Senzorové motory lze tedy doporučit pro rychlé i pomalu jedoucí modely, jako jsou např. crawlery, či expediční RC modely aut. Stator (pevná vnější část motoru) je složen ze vzájemně izolovaných železných plechů tloušťky. Vinutí statoru je impregnováno proti působení vlhkost a je vymezeno speciální zalévací hmotou. Vývody vinutí je tvořeno masivními pásky. Rotor (otočná vnitřní část motoru) je vytvořen z kalené ocelové hřídele, ve které jsou vlepeny neodymové magnety. Pro zvýšení pevnosti je rotor opředen kevlarovou tkaninou a dvousložkovým lepidlem. Pro měření polohy rotoru se používá další sada 4 magnetů. Rotor je mezi ložisky vymezen listovou pružinou ve tvaru kroužku. V hliníkových čelech jsou jakostní kuličková ložiska, v zadním čele jsou připevněny Hallovy senzory snímající polohu rotoru a teplotní čidlo pro měření vnitřní teploty motoru. Vlastnosti Napájení 2S až 3S LiPo Otáčky 6350 Kv (max. 80 000RPM) Tvrzená hřídel 3.175 mm, délka 15 mm Konektory 4 mm (kolík) Rozměry o28 x 50.3 mm Hmotnost 114.8 g Montážní otvory: M.5 @ 14 mm & 16 mm; M3 @ 19 mm Doporučené regulátory: Mamba Micro X2.

Castle motor 1010 4400ot/V senzored

Charakteristika:Výkonný motor Castle 1010 4400 ot/V (senzorový). Motor se pyšní výbornou kvalitou zpracování, efektivitou a sníženou produkcí tepla. Jedná se o ideální pohon pro modely auta 1:16 a modely 1:14 do hmotnosti 1.3 kg. Konstrukce střídavých motorů Castle Výhodou střídavý motorů Castle je zejména vysoká účinnost a při použití senzorového regulátoru jemný chod již od nulových otáček. Senzorové motory lze tedy doporučit pro rychlé i pomalu jedoucí modely, jako jsou např. crawlery, či expediční RC modely aut. Stator (pevná vnější část motoru) je složen ze vzájemně izolovaných železných plechů tloušťky. Vinutí statoru je impregnováno proti působení vlhkost a je vymezeno speciální zalévací hmotou. Vývody vinutí je tvořeno masivními pásky. Rotor (otočná vnitřní část motoru) je vytvořen z kalené ocelové hřídele, ve které jsou vlepeny neodymové magnety. Pro zvýšení pevnosti je rotor opředen kevlarovou tkaninou a dvousložkovým lepidlem. Pro měření polohy rotoru se používá další sada 4 magnetů. Rotor je mezi ložisky vymezen listovou pružinou ve tvaru kroužku. V hliníkových čelech jsou jakostní kuličková ložiska, v zadním čele jsou připevněny Hallovy senzory snímající polohu rotoru a teplotní čidlo pro měření vnitřní teploty motoru. Vlastnosti Napájení 2S až 4S LiPo Otáčky 4400 Kv (max. 80 000RPM) Tvrzená hřídel 3.175 mm, délka 15 mm Konektory 4 mm (kolík) Rozměry o28 x 58.4 mm Hmotnost 46.5 g Montážní otvory: M.5 @ 14 mm & 16 mm; M3 @ 19 mm Doporučené regulátory: Mamba Micro X2.

Castle motor 1010 5600ot/V senzored

Charakteristika:Výkonný motor Castle 1010 5600 ot/V (senzorový). Motor se pyšní výbornou kvalitou zpracování, efektivitou a sníženou produkcí tepla. Jedná se o ideální pohon pro modely auta 1:16 a modely 1:14 do hmotnosti 1.3 kg. Konstrukce střídavých motorů Castle Výhodou střídavý motorů Castle je zejména vysoká účinnost a při použití senzorového regulátoru jemný chod již od nulových otáček. Senzorové motory lze tedy doporučit pro rychlé i pomalu jedoucí modely, jako jsou např. crawlery, či expediční RC modely aut. Stator (pevná vnější část motoru) je složen ze vzájemně izolovaných železných plechů tloušťky. Vinutí statoru je impregnováno proti působení vlhkost a je vymezeno speciální zalévací hmotou. Vývody vinutí je tvořeno masivními pásky. Rotor (otočná vnitřní část motoru) je vytvořen z kalené ocelové hřídele, ve které jsou vlepeny neodymové magnety. Pro zvýšení pevnosti je rotor opředen kevlarovou tkaninou a dvousložkovým lepidlem. Pro měření polohy rotoru se používá další sada 4 magnetů. Rotor je mezi ložisky vymezen listovou pružinou ve tvaru kroužku. V hliníkových čelech jsou jakostní kuličková ložiska, v zadním čele jsou připevněny Hallovy senzory snímající polohu rotoru a teplotní čidlo pro měření vnitřní teploty motoru. Vlastnosti Napájení 2S až 3S LiPo Otáčky 5600 Kv (max. 80 000RPM) Tvrzená hřídel 3.175 mm, délka 15 mm Konektory 4 mm (kolík) Rozměry o28 x 58.4 mm Hmotnost 46.5 g Montážní otvory: M.5 @ 14 mm & 16 mm; M3 @ 19 mm Doporučené regulátory: Mamba Micro X2.

Castle motor 1007 8450ot/V senzored

Charakteristika:Výkonný motor Castle 1007 8450 ot/V (senzorový). Motor se pyšní výbornou kvalitou zpracování, efektivitou a sníženou produkcí tepla. Jedná se o ideální pohon pro modely auta 1:16 a modely 1:14 do hmotnosti 1.2 kg. Konstrukce střídavých motorů Castle Výhodou střídavý motorů Castle je zejména vysoká účinnost a při použití senzorového regulátoru jemný chod již od nulových otáček. Senzorové motory lze tedy doporučit pro rychlé i pomalu jedoucí modely, jako jsou např. crawlery, či expediční RC modely aut. Stator (pevná vnější část motoru) je složen ze vzájemně izolovaných železných plechů tloušťky. Vinutí statoru je impregnováno proti působení vlhkost a je vymezeno speciální zalévací hmotou. Vývody vinutí je tvořeno masivními pásky. Rotor (otočná vnitřní část motoru) je vytvořen z kalené ocelové hřídele, ve které jsou vlepeny neodymové magnety. Pro zvýšení pevnosti je rotor opředen kevlarovou tkaninou a dvousložkovým lepidlem. Pro měření polohy rotoru se používá další sada 4 magnetů. Rotor je mezi ložisky vymezen listovou pružinou ve tvaru kroužku. V hliníkových čelech jsou jakostní kuličková ložiska, v zadním čele jsou připevněny Hallovy senzory snímající polohu rotoru a teplotní čidlo pro měření vnitřní teploty motoru. Vlastnosti Napájení 2S LiPo Otáčky 8450 Kv (max. 80 000RPM) Tvrzená hřídel 3.175 mm, délka 15 mm Konektory 4 mm (kolík) Rozměry o28 x 50.3 mm Hmotnost 114.8 g Montážní otvory: M.5 @ 14 mm & 16 mm; M3 @ 19 mm Doporučené regulátory: Mamba Micro X2.

Traxxas motor střídavý Velineon 380, reg. VXL-3m

Charakteristika:Střídavý regulátor Velineon VXL-3m od Traxxasu je určený pro modely všechny RC modely aut Traxxas v měřítku 1:16. Kvalitní software umožňuje jemné řízení v celém rozsahu otáček v bezsenzorovém provedení. Konstrukce regulátoru je do značné míry odolná vůči vodě. Napájení 6 až 12 čl. NiMH nebo 2 až 3 čl. LiPol. Začínající jezdci uvítají mód regulátoru Začátečník, který redukuje výkon regulátoru na 50%. Regulátor je opatřen konektorem Traxxas pro připojení k baterii a zlacenými kolíky 3,5 mm pro připojení k motoru. Zapínání, programování a vypínání regulátoru se děje pomocí jednoho tlačítka. Stav regulátoru je zobrazen dvoubarevnou LED diodou. Střídavý motor s vnitřním rotorem od Traxxasu Velineon 380 je co do rozměrů zcela kompatibilní se stejnosměrnými motory řady 380, nicméně co do výkonu a životnosti tyto motory řadově převyšuje. Životnost motoru je díky absenci komutátoru dána jen životností ložisek. Díky umístění vinutí na vnitřní stranu pláště motoru lze tyto motory velmi dobře chladit pomocí chladiče připevněných na vnější povrch motoru pomocí pasty s příměsí oxidu zinečnatého. Díky velké tepelné setrvačnosti pláště lze tyto motory na rozdíl od stejnosměrných značně přetěžovat. Rotor je tvořen slinovaným neodymovým magnetem, který je z výroby vyvážen pomocí kapky epoxidové pryskyřice. Vlastnosti regulátoru: Regulátor je dodáván s naletovanými konektory Traxxas a kolíky 3.5 mm Možnost nastavení typu baterií: LiPol nebo NiMH Napájení 6 - 12 čl NiMH nebo 2 - 3 čl. LiPol Módy regulátoru: Začátečník - redukce výkonu na 50%, Sport - plný výkon 100% se zpátečkou a Race - plný výkon bez zpátečky (některé závody toto volbu vyžadují) Ochrana proti přepětí Dvoustupňová tepelná ochrana - při dosažení prvního stupně se omezuje výkon, při dosažení druhého stupně se motor odpojí Ochrana proti zkratu ve vinutí motoru nebo jeho zablokování Zvýšená odolnost vůči vodě - pouzdro regulátoru obsahuje těsnění, kolem vodičů jsou gumové o-kroužky Velký žebrovaný černý chladič. Použity MOSFET tranzistory s odporem v sepnutém stavu 0.5 m?. Vlastnosti motoru Kvalitní ložiska pro dlouhodobou životnost Bezsenzorové provedení, vinutí 8 závitů, 4000 ot/min/V K dispozici opravené sady pro výměnu rotoru a ložisek (obj. č. TRA3372 a TRA3373) Z výroby osázen zlacenými konektory 3,5 mm V nabídce je k dispozici chladič s pastou pod chladič pod obj. č. TRA3374 Obsah balenia:Balení obsahuje střídavý motor Traxxas Velineon 380 (obj. č. TRA3371), regulátor VXL-3m (obj. č. TRA3375), samolepky Velineon, český návod k použití.

Traxxas motor střídavý 3350ot/V, ECM (pro TRX-4M)

Charakteristika:Střídavý pohon pro RC modely aut Traxxas TRX-4M a TRX-4MT se skládá ze střídavého motoru 3350 Kv s oběžným pláštěm a střídavé řídící jednotky ECM. Celek poskytuje až o 50% vyšší rychlost a kroutící moment než tovární pohon se stejnosměrným motorem. Využijte plný potenciál střídavého pohonu od přesné pomalé technické jízdy v terénu po bleskou akceleraci a rychlost. Přesnou jízdu zajišťuje bezsenzorové FOC řízení motoru. Zajištěna je snadná instalace bez úprav modelu. Nová řídící střídavá jednotka ECM má tři kanály, porty na Pro Scale osvětlení a je kompatibilní s vysílači Traxxas TQ i TQi. Pohonný systém je kompatibilní se všemi stávajícími díly, Pro Scale osvětlením, tuningovou dvoustupňovou převodovou i s tuningovými portálovými nápravami. Střídavý motor outrunner Jmenovité otáčky 3350 ot/miv/V Vysoký točivý moment Laserem vypálené logo Traxxas 11 zubový mosazný pastorek Střídavá jednotka ECM Kompatibilní s vysílači TQ a TQi Napájení standardními 2S LiPo akumulátory pro TRX-4M Řízení motoru Field-Oriented Control (FOC) Snadné zapojení Dva výstupní kanály pro serva Dva porty osvětlení Pro Scale Tři režimy jízdy: Sport – plyn, zpátečka a brzda (bez automatické brzdy v neutrálu) Trail - plyn, zpátečka a brzda (pozvolná brzda v neutrálu), vhodné pro sjezdy Crawler – plyn, okamžitá brzda v neutrálu, zpátečka Řízení otáček motoru je optimalizováno pro jednotlivé jízdní režimy (například v režimu Sport může motor v nízkých otáčkách pocukávat). Pokud tedy chcete naprosto plynulý chod od nejnižších otáček pro technickou jízdu, nastavte režim - Crawler. Pro rychlou jízdu a bleskovou akceleraci zvolte režim Sport. Snadná instalace Střídavý pohonný systém využívá stejné montážní otvory jako tovární stejnosměrný pohon – nejsou nutné žádné úpravy!Obsah balenia:Balení obsahuje střídavý motor 3350 Kv, střídavou řídící jednotku ECM, montážní příslušenství. Manuál EN, DE, FR, SP.Odporúčame dokúpiť:Doporučené upgrady Vyšší výkon klade větší nároky na pohonnou soustavu, pro dlouhou životnost doporučujeme instalovat kovové převody rozvodovky a kovové centrální hřídele.

Hrát si a nakupovat u nás se vyplatí