Kdy se to stalo? - Access+

Značka Asmodee
kód produktu ADCASACSTIME01CS
544 Kč s DPH
3 - 7 dnů
  • Doručení kurýrem nejpozději do: 4.12.2024
  • Doprava: 119 Kč
points Nákupem získáte
19 bodů
Popis produktu

Kdy se to stalo? - Access+

Herní řada Access+ je speciálně uzpůsobena pro podporu nápravy kognitivních poruch.
Hry jsou nástrojem, který stimuluje schopnosti a pomáhá upřednostňovat dojmy radosti a sdílené hry.

Díky větším kartám a pečlivě vybraným událostem si radost z hraní mohou užít opravdu všichni! Vyberte si námět a pusťte se do hraní! Vytvořte si časovou osu seřazením událostí z karet ve sledu, ve kterém se odehrály. Vynikající (a zábavný!) způsob procvičování paměti a zlepšení pozornostních dovedností.

Kognitivní funkce využívané ve hře Kdy se to stalo? Access+:

Logika a matematika:
Hráči musí události vyobrazené na kartách zařadit v chronologickém sledu. To vyžaduje aplikaci matematických znalostí, jako například kladných a záporných celých čísel a jejich řazení ve vzestupném pořadí, a povědomí o časové ose a chronologickém sledu.

Dlouhodobá paměť, vnitřní dialog a představivost:
Při hraní obou verzí (klasické i osobních zážitků) se hráči musí dostat ke vědomostem či vzpomínkám ve své dlouhodobé paměti (epizodické a explicitní), aby určili, kam daná událost na časové ose zapadá. Tím okamžitě aktivují svůj vnitřní dialog, jak mluví sami k sobě o oné události a snaží se ji zařadit v čase, a/nebo svou představivost, kdy si hledané okamžiky přehrávají v mysli. Tyto mentální akce umožňují vyřešit, kam na časovou osu konkrétní karty umístit.

Další využívané kognitivní funkce
Hráči během celé hry využívají své lexikální pole a představivost k dočasnému udržení pozorovaných obrázků a spojují je se svými předchozími vědomostmi. Hráči musí využívat také koncentraci a krátkodobou a pracovní paměť pro rozmýšlení a analýzu informací. Regulace impulsivity jim usnadňuje řazení události ve správném pořadí. Ve verzi osobních zážitků může být nutná emoční regulace. Vzpomenutí si na určité události může někdy aktivovat související pocity. Když k tomu dojde, hráč musí regulovat vzniklé emoční impulzy.

Koupí této hry přispějete 35 Kč na nadaci NAUTIS, která pomáhá lidem s autismem a jejich rodinám.

Pohled odborníka: Christophe Debien - Nemocniční psychiatr:
Hraní možná uzdravuje, ale bezpochyby uklidňuje, posiluje a rozvíjí. Zřejmě právě proto hry patří k mnoha nástrojům facilitace, které každodenně využíváme při práci s pacienty, ať už ke stimulaci špatné paměti, zlepšení narušené pozornosti a projekčních schopností či oživení motorických dovedností.
Nová řada her Access+ nejen zábavnou formou přibližuje hry vhodné pro pečovatele a ty, o které pečují. Přináší toho mnohem více: umožňuje využívat hry jako součást péče tím, že je přizpůsobuje a mění tak, aby se všichni – rodiny, terapeuti a pacienti – mohli rozvíjet společně s ostatními.

Obsah balení:
- 48 karet událostí: Každá karta má přední stranu a stranu s datem. Ilustrace jsou stejné na obou stranách. Na straně s datem je uvedeno datum i název události.
- 12 karet osobních zážitků: Každá karta obsahuje námět a ilustraci spojenou s nějakým okamžikem v životě
- 4 časové osy
- 1 pravidla

Doba hraní: 15 min
Počet hráčů: 1-4
Doporučený věk: 8+

Recenze

Hrát si a nakupovat u nás se vyplatí