1. Objednávka

Kupní smlouva, na jejímž základě je realizován prodej zboží prodávajícím kupujícímu, vzniká na základě závazného potvrzení objednávky. Za závazné se považuje potvrzení e-mailové, případně telefonické, a to takové, které je realizováno po předchozím odeslání elektronické objednávky (potvrzení o přijetí objednávky do systému není považováno za závazné). Kontakt nutný k potvrzení objednávky vykonává zpravidla prodávající po ověření dostupnosti a termínu dodání požadovaného zboží. Prodávajícím potvrzená objednávka (nebo její část) je považována za závaznou pro obě strany, pokud nedojde k porušení podmínek dohodnutých v době potvrzení. Za podstatné podmínky se považují hlavně obsah objednávky (přesná specifikace zboží a jeho počet), cena za zboží a přepravu, způsob a termín doručení.

UPOZORNĚNÍ: při nákupu na splátky Quatro si v objednávce nemůžete uplatnit žádné slevy. Jde o slevy věrnostního programu, Sphere card a dárkové poukázky. Společnost Quatro akceptuje fixní prodejní ceny, které jsou uvedeny u každého produktu. V objednávce si můžete objednat maximálně 4 hračky.

2. Storno objednávky

 

Storno objednávky ze strany kupujícího

Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky pouze v případě, že prodávající nesplní dohodnuté podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody hlavně v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka zařídit, nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů. Storno poplatek může být až 50% z celkové ceny zboží. V případě, že kupující zaplatil již část, nebo celou sumu kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet v lhůtě 14 kalendářních dní.

Storno objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:* objednávku nebylo možné závazně potvrdit (chybně uvedené telefonní číslo, nedostupný, neodpovídá na e-maily atd.)* zboží se již nevyrábí nebo nedodává. Provozovatel si vyhrazuje právo změny cen, pokud se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží, z důvodu vyšší moci, nebo v případě nulové ceny zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude okamžitě kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část, nebo celou sumu kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet v lhůtě 14 kalendářních dní.

 

3. Odstoupení od kupní smlouvy (zásilkový obchod)

 

Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu v souladu s ust. § 7 a násl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku (dále jen „Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku“) v lhůtě 14 dní od převzetí zboží, resp. ode dne uzavření smlouvy o poskytnutí služby nebo smlouvy o poskytování elektronického obsahu nedodávaného na hmotném nosiči, pokud prodávající včas a řádně splnil informační povinnosti podle ust. § 3 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku. Při odstoupení od smlouvy do 14 dní má kupující zboží vrátit bez známek používání nebo opotřebení či závad. Kupující má právo v rámci této lhůty po převzetí zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem, jako je obvyklé při nákupu v klasickém „kamenném“ obchodě, a to v rozsahu potřebném k zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží, jako jsou rozměry, vizuální stránka, technické parametry výrobku. Od kupujícího se vyžaduje, aby během lhůty na odstoupení od smlouvy se zbožím manipuloval a kontroloval ho s náležitou péčí.

Odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího: Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své podnikatelské činnosti, má v souladu s platnými právními předpisy právo odstoupit od smlouvy do 14 pracovních dní od převzetí zboží. 

Postup v případě odstoupení od smlouvy:Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od začátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli všechna vzájemně přijatá plnění.

Odstoupit může zákazník tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to elektronicky na emailovou adresu info@rajhracky.cz, nebo písemně na provozovně u dodavatele.

Při odstoupení je nutné uvést číslo objednávky, variabilní symbol, datum nákupu, předložit originál doklad o koupi zboží a uvést číslo účtu, na který bude vrácena platba.

Zboží nepožité a v původním obalu prosíme doručit na naši adresu Raj Toys s.r.o. – Rajhraciek.sk, Diaľničná cesta 22C, 90301 Senec.

Pokud zboží posíláte zpět na naši adresu, do balíku je nutné přibalit originál doklad o koupi a IBAN na vrácení platby.

Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět na provoz dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu a obalu, je zákazník povinen nahradit dodavateli hlavně náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, poškozený obal, opotřebovaný nebo znečištěný zboží atd.). 

Dodavatel je v případě odstoupení povinen zákazníkovi vrátit již zaplacenou kupní cenu nebo její část.

Prodávající vrátí zpět úhradu na účet nejpozději do 14 dní od vystavení dobropisu.

Zboží prosíme posílejte doporučeně a pojištěné, neboť neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Zboží neposílejte na dobírku.

4. Dodací podmínky

Dodávky předmětu plnění (objednaného zboží) budou podle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, od závazného potvrzení objednávky, ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší, po dohodě s kupujícím.

Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na uvedené místo. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad.

V případě neosobního odběru zboží (kurýr, spediční doprava, pošta...) se za datum prodeje zboží považuje datum převzetí zásilky.

Rozvoz zboží zajišťujeme po celé Slovenské republice. Náklady na dopravu zboží rozlišujeme podle zvoleného způsobu. Konkrétní způsob dodání si zvolíte v části Objednávka.

5. Zodpovědnost za vady zboží a záruka

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně po jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Zboží je pojištěno v případě objednávky od hodnoty 5 eur. včetně DPH. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek (v případě pojištění podle předchozí věty).

Reklamace mechanického poškození výrobku, které nebylo zjevné při převzetí zásilky, je nutné uplatnit okamžitě po převzetí zásilky. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.

Zákazník je povinen při převzetí výrobku (osobním i neosobním) zkontrolovat kompletnost balení. Při doručení kurýrem musí kupující sepsat reklamační protokol na místě o nekompletnosti balení.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich částí) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku tedy nelze považovat za vadu a nelze ji ani reklamovat. 

Občanský zákoník stanovuje, že kupující je oprávněn reklamovat chyby, které se u spotřebního zboží vyskytnou v čase dvaceti čtyř měsíců od koupě produktu. Tento paragraf se však nevztahuje na životnost baterií a akumulátorů. Snižování kapacity totiž není chybou, ale přirozenou vlastností baterie. Vzhledem k tomu, že k opotřebování dochází při běžném používání zboží, záruku je možné uplatnit pouze při poškození baterie. Životnost baterie je nejčastěji spjata s počtem nabíjecích cyklů, ale i se způsobem nabíjení, vybíjení a uskladnění. Proto se používá paušální doba životnosti 6 měsíců. Jedná se ale o životnost baterie, nikoli o její záruční dobu! Záruční dobu však nelze zaměňovat za životnost výrobku! Baterie se nesmí odkládat na delší dobu vybitá.

Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce či výrobce.

V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to:

- bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy

- přiměřeným snížením kupní ceny

- náhradním dodáním zboží

- odstoupením od smlouvy

Nejprve může spotřebitel požadovat od prodávajícího bezplatnou opravu nebo bezplatné náhradní dodání spotřebního zboží. Kupující má právo na výměnu zboží jen tehdy, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. O tom, zda je vada úměrná, rozhodne autorizované servisní středisko výrobce a to formou písemného posouzení této vady. Na základě tohoto rozhodnutí se bude postupovat dále podle zákona.

Práva ze zodpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Pokud je na provedení opravy určena jiná osoba (např. autorizovaný servis), je prodávající povinen přijmout reklamaci. Prodávající je povinen přijmout reklamaci, ale poté ji postoupí autorizovanému středisku. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, v složitých případech na základě vyjádření autorizovaného servisu. Do této lhůty se nezapočítává čas potřebný na odborné posouzení vady.

6. Ochrana osobních dat

Respektujeme vaše soukromí. Abychom vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme znát některé vaše osobní údaje. Tyto údaje chráníme před zneužitím a zaručujeme vám, že nikdy neposkytneme třetímu subjektu vaše kontaktní informace a údaje o vašich nákupech.

Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek. Registrací zákazníka, žadatele o novinky, účastníka ankety a dalších jiných forem registrace automaticky souhlasíte, že můžete být informováni o novinkách v našem internetovém obchodě e-mailem nebo telefonicky. Pokud si nadále nebudete přát tyto informace, máte možnost kdykoliv jejich zasílání ukončit podle postupu uvedeného v každé zasílané zprávě.

Náš internetový obchod si vyhrazuje právo ustoupit od záruky bezpečnosti v případě napadení serveru neznámým pachatelem (hackerem). Pouze v takovém případě neplatí výše uvedená pravidla manipulace s daty.

7. Reklamace / Reklamační pořádek

V případě, že byla na zboží nalezená vada, postupujte podle níže uvedených bodů.

  • Pokud chce spotřebitel reklamovat zboží, doporučujeme kontaktovat prodávajícího na e-mailové adrese info@rajhracky.cz, (do předmětu zprávy uvést REKLAMACE). Do zprávy je kupující povinen uvést označení reklamovaného zboží, popsat důvod reklamace a přiložit kopii faktury nebo dokladu o zaplacení za reklamované zboží. 
  • Reklamované zboží může spotřebitel doručit na sídlo (Raj Toys s.r.o. - Rajhraciek.sk, Diaľničná cesta 22C, 90301 Senec) prodávajícího buď osobně, poštou, nebo kurýrskou společností.
  • Balík musí být řádně zabalený a má obsahovat: reklamované zboží včetně příslušenství, kopii faktury, popis závady a kontaktní údaje kupujícího - zpáteční adresa, tel. číslo, e-mail. Reklamované zboží musí být dodáno očistěné od nečistot!
  • Náklady na přepravu reklamovaného zboží směrem od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující.
  • Zpáteční přepravu po vyřízení oprávněné reklamace hradí prodávající.
  • Prodávající musí vyřídit reklamaci (kladně nebo záporně) nejpozději do lhůty dané zákonem, která je 30 dní. Při překročení této lhůty vzniká kupujícímu nárok na vrácení kupní částky.
  • Prodávající posuzuje reklamaci na základě pokynů stanovených výrobcem zboží.
  • Prodávající může odeslat zboží na posouzení výrobcovi, případně na odborné posouzení.
    V případě uznání reklamace prodávající dodá nový nebo opravený zboží kupujícímu.
  • Kupující nehradí náklady na dopravu.
  • Reklamované zboží neodesílejte na dobírku, NEBUDE PŘEVZATÉ.
  • Balík musí být řádně zabalený a má obsahovat: reklamované zboží včetně příslušenství, kopii faktury, popis závady a kontaktní údaje kupujícího - zpáteční adresa, tel. číslo, e-mail. Zboží zasílejte buď formou balíku, nebo doporučeně jako dopis. Při zaslání zboží dobírkou nebude tato zásilka přijata.