Reklamační řád
Reklamace/Reklamační pořádek
V případě, že byla na zboží nalezená vada, postupujte prosím podle níže uvedených bodů.
- Pokud chce spotřebitel reklamovat zboží, doporučujeme kontaktovat prodávajícího na e-mailové adrese info@rajhracky.cz, (do předmětu zprávy uvést REKLAMACE). Do zprávy je kupující povinen uvést označení reklamovaného zboží, popsat důvod reklamace a přiložit kopii faktury nebo dokladu o zaplatění za reklamované zboží.
- Reklamované zboží může spotřebitel doručit na sídlo (Raj Toys s.r.o. - Rajhraciek.sk, Diaľničná cesta 22C, 90301 Senec) prodávajícího buď osobně, doporučenou poštou, nebo kurýrní společností.
- Balík musí být řádně zabalený a má obsahovat: reklamované zboží včetně příslušenství, doklad o koupi (faktura, nebo blok z fiskální pokladny), popis vady a kontaktní údaje kupujícího - zpáteční adresa, tel. číslo, e-mail a IBAN v případě vyřízení reklamace dobropisem.
- Reklamované zboží musí být dodáno očistěné od nečistot!
- Náklady na přepravu reklamovaného zboží směrem od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující.
- Zpáteční přepravu po vyřízení oprávněné reklamace hradí prodávající.
- Prodávající musí vyřídit reklamaci (kladně nebo záporně) nejpozději do lhůty dané zákonem, která je 30 dní. Při překročení této lhůty vzniká kupujícímu nárok na vrácení kupní částky.
- Prodávající posuzuje reklamaci na základě pokynů stanovených výrobcem zboží.
- Prodávající může odeslat zboží na posouzení výrobcovi, případně na odborné posouzení.
- V případě uznání reklamace prodávající dodá nový nebo opravený zboží kupujícímu a kupující nehradí náklady na dopravu.
- Reklamované zboží neodesílejte na dobírku, NEBUDE PŘEVZATO.