Závodní speciály6 produktů

Nejprodávanější produkty
Vyfiltorvaných 6 produktů

Arrma Limitless 1:7 4WD Speed Machine Roller

Charakteristika:Jedinečný rychlostní stroj Arrma Limitless 1:7 4WD Speed Machine Roller je optimalizován pro výkon 8S LiPol. Nyní můžete vlastnit RC super auto, které porazí i F1 na čtvrt míle za 8,6 sekundy! Vyberte si svoji vlastní pohonnou jednotku s elektronikou a baterií a pokořte rychlostní limit. Nový král Speed ??Basherů! Tato nová evoluce RC auta LIMITLESS Speed Machine Roller, byla převzata z původního LIMITLESS™ 1:7 All-Road Speed ??Bash Roller, byla „navržena pro to, být ještě RYCHLEJŠÍ“, takže můžete dosáhnout vyšších rychlostí než kdy předtím! Inženýři ARRMA® vylepšili již osvědčenou platformu LIMITLESS, aby bylo možné nainstalovat větší motor a větší regulátor – pak můžete nainstalovat elektroniku podle vlastního výběru a vytvořit svoje RC super auto. LIMITLESS 1:7 Speed Machine Roller je na samém vrcholu vývojové řady RC aut ARRMA Speed ??Bash. Je to nový Král Speed ??Basherů! Ve skutečném přímém souboji na dráze čtvrt míle, se skutečným vítězem šampionátu vozem Formule 1 Red Bull Racing RB7, zvítězil RC model auta LIMITLESS 1:7 Speed Machine Roller, který dosahoval rychlost až 240 km/hod a ujel 400 m, za pouhých 8,6 sekund! Mezi nové funkce platformy LIMITLESS patří 3mm eloxovaná hliníková deska podvozku, která umožní umístit držák motoru tak, aby se daly použít delší motory. Snadno přístupný posuvný držák motoru lze použít pro motory s větším průměrem s volitelnou montážní deskou motoru, zatímco modul elektroniky pojme větší regulátor a obsahuje voděodolnou krabičku přijímače. Důležité zlepšení bylo provedeno pro zvýšení stability a přesné ovládání při vysokých rychlostech. Cílem bylo rovněž snížení vibrací hnacího ústrojí, kratší zadní střední hnací hřídele a stejně dlouhé střední hnací hřídele. Převody GP5 s nižším převodovým poměrem snižují vibrace středového hnacího ústrojí. Tužší přední pružiny a výkyvná tyč zlepšují ovladatelnost při vysokých rychlostech a širší zadní rozchod zvyšuje stabilitu. Olejem plněné černě eloxované tlumiče s velkým průměrem jsou převzaty z původních LIMITLESS, udržují allroad pneumatiky dBoots® Hoons™ pevně usazené pro maximální trakci na silnici a oválné dráze. Karosérie s nízkým odporem je dodávána bez laku, připravena k tomu, abyste si jej přizpůsobili svým vlastním jedinečným zbarvením. Součástí je maska ??na okna a obtisky. Linie obložení na předním a zadním blatníku usnadňují vyladění přítlaku a odporu. Maximální zážitek z jízdy rychlostního RC modelu auta si můžete dopřát i vy. Nainstalujte si elektroniku podle svého výběru, nalakujte karosérii ve svých charakteristických barvách a vytvořte si své vlastní super rychlostní RC auto ARRMA LIMITLESS 1:7 Speed Machine Roller ! Vlastnosti Sestavený podvozek s koly a čirou karosérií Nainstalujte si pohonnou jednotku pro rychlost, na jakou stačí vaše zkušenosti S náhonem 4X4 jezděte na běžném povrchu silnic, parkovišť či na speciálních tratích Nastavitelné zadní a přední křídlo umožňuje vyladit aerodynamický přítlak Přední nárazník a tvar karosérie pomáhá vytvářet přítlak Snadno přístupné lože pro rychlé vyjmutí motoru Celokovové diferenciály a kola převodovky Obsahuje dBoots® Hoons™ All-Road pneumatiky na discích Speed dish Pneumatiky od výrobce dBoots® Hoons jsou konstruovány až do 240 km/hod! Dvě velké místa na baterie se dvěma kolmými popruhy na baterie se suchým zipem Výztuha podvozku zvyšuje podélnou tuhost podvozku Vysoce výkonný servosaver Odolné ocelové hnací hřídele Hliníkové tlumiče s velkým průměrem Černě eloxované přední a zadní věže tlumičů Nezávislé dvojité lichoběžníkové zavěšení přední a zadní nápravy Nová zlepšení Snadno přístupný posuvný držák motoru akceptuje motory s větším průměrem 3mm hliníková deska podvozku s ložem pro delší motory Úprava hnacích hřídelí pro snížení vibrací hnacího ústrojí Snadno přístupný modul elektroniky pro větší regulátor, voděodolný box přijímače Vstupní misky Safe-D jsou součástí přední a zadní převodovky Převody GP5 mají nižší převodový poměr pro snížení vibrací Širší zadní rozchod zvyšuje stabilitu jízdy Tužší přední pružiny a výkyvná tyč zlepšují ovládání při vysoké rychlosti První ARRMA „Rattle Can Roller“ čirá karosérie, maska na okna a obtisky jsou součástí balení Karosérie ARRMA® „Rattle Can Roller“ Karosérie s nízkým odporem je dodávána čirá, abyste si ji mohli vybarvit podle vlastních představ. Součástí je maska na okno a obtisky. Uložení na předním a zadním spojleru usnadňují vyladění přítlaku a odporu. Podvozek pro větší motory a regulátory Variabilita uspořádání na hliníkovém podvozku umožňuje použít delší motor a větší regulátor. Části převodovky jsou optimalizovány pro vysokou rychlost při pohonu LiPol baterií 8S. Stabilita při vysokých rychlostech Pro zvýšení stability a přesné ovládání při vysokých rychlostech byly provedeny změny pro snížení vibrací hnacího ústrojí, zvoleny byly kratší zadní střední hnací hřídele a stejně dlouhé střední hnací hřídele. Převody GP5 s nižším převodovým poměrem rovněž snižují vibrace středového hnacího ústrojí. Rychlostní disky a pneumatiky dBoots® Hoons™ Pneumatiky dBoots Hoons pevně jsou usazeny na rychlostních discích Speed s extra odolnými náboji, pro maximální výkon, stabilitu a trakci. Tlumiče plněné olejem s velkým vrtáním na černě eloxovaných předních a zadních tlumičích udržují allroadové pneumatiky dBoots® Hoons™ pevně nasazené na dráze pro maximální trakci. Snadná montáž motoru K pohonu auta potřebujete nainstalovat motor. Motorové lože je dobře přístupné a montáž proto rychle zvládnete, pro nastavení mezizubové vůle stačí povolit šrouby a motor si posunout v hliníkové kolejničce. Jak na diferenciál? Diferenciály nemusíte pracně a dlouho demontovat, stačí uvolnit pár šroubů a diferenciál máte k dispozici. Snadný přístup, jednoduchá údržba Demontujete pouhých 5 šroubů a máte diferenciál na stole připravený k servisu. Zadní spojler Nastavitelné zadní křídlo aerodynamického přítlaku a velký spojler extra navíc k difuzoru zajistí maximální stabilitu při všech rychlostech.Obsah balenia:V balení je sestavený model auta Arrma Limitless 1:7 4WD Speed Machine Roller bez elektroniky a pohonu, s čirou karosérií a dBoots® Hoons™ All-Road pneumatiky na kolech Speed dish, 2x křížový klíč na kola, sadu imbus klíčů, vymezovací podložky diferenciálu, sada dílů šasi a uchycení karoserie, návod CZ a vícejazyčný manuál EN, DE, FR.Odporúčame dokúpiť:Pro zprovoznění modelu je nutné doplnit motor, regulátor, servo řízení, RC soupravu, pohonný akumulátor, vhodný nabíječ a 4x AA baterie do vysílače. Doporučená elektronika, pohon a baterie Pohon 4S Spektrum motor střídavý Firma 4074 2050ot/V + Spektrum regulátor střídavý Smart Firma 150A 3-6S 2x Spektrum Smart G2 LiPo 7.4V 5000mAh 100C HC IC5 Spektrum přijímač SR6200A DSMR 6CH AVC s telemetrií Spektrum servo S652 18kg MG Pohon 6S Spektrum motor střídavý Firma 4985 1250ot/V + Spektrum regulátor střídavý Smart Firma 160A 3-8S CP 2x Spektrum Smart G2 LiPo 11.1V 5000mAh 100C HC IC5 Spektrum přijímač SR6200A DSMR 6CH AVC s telemetrií Spektrum servo S652 18kg MG Pohon 8S Spektrum motor střídavý Firma 4985 1250ot/V + Spektrum regulátor střídavý Smart Firma 160A 3-8S CP 2x Spektrum Smart G2 LiPo 14.8V 5000mAh 100C HC IC5 Spektrum přijímač SR6200A DSMR 6CH AVC s telemetrií Spektrum servo S6290 Car Low Profile HV Race Doporučené nabíječe: Smart síťový nabíječ Spektrum S1100 G2 s jedním výstupem 1x 100W Smart síťový nabíječ Spektrum S1200 G2 s jedním výstupem 1x 200W Smart síťový nabíječ Spektrum S2100 G2 se dvěma výstupy 2x 100W Smart síťový nabíječ Spektrum S2200 G2 se dvěma výstupy 2x 200W RC Vysílače: RC souprava Spektrum DX3 DSMR, SR315 RC souprava Spektrum Smart s podporou telemetrie - vysílač Spektrum DX5C DSMR + přijímač SR6110AT Technologie Spektrum Smart Technologie Spektrum Smart v současné době představuje nejpokročilejší a nejjednodušší systém pro provoz modelů a nabíjení/péči o akumulátory. Pro využíti všech výhod a funkcí je nutné mít všechny komponenty (regulátor, akumulátor, RC soupravu) Smart. Více informací o technologie Spektrum Smart naleznete zde. Příslušenství pro běžný provoz Pro běžný provoz RC modelů potřebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na šrouby, sadu nářadí a silikonový olej do tlumičů. Z našeho sortimentu doporučujeme cenově dostupnou sadu nářadí pro RC auta. Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z naší nabídky doporučujeme lepidlo Robitronic Tire Glue - viz doporučené příslušenství. Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů modelu a měnit olej v diferenciálech. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je ve špatné stavu, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají opravné sady či jednotlivé díly. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR (Team Losi Racing), viz doporučené příslušenství. Pro běžnou údržbu je potřeba lepidlo na šrouby. Šrouby zašroubované v kovovém materiálu (např. šrouby v motoru, stavěcí šroub v pastorku) musí být proti povolení tímto lepidlem zajištěny. Ochranné obaly na akumulátory Ochranné obaly jsou určeny k omezení rizika spojeného s přepravou a nabíjením akumulátorů. LiPo akumulátory dokáží, při zachování malých rozměrů a nízké hmotnosti, poskytnou vysoké vybíjecí proudy a disponují velkou kapacitou pro dlouhý jízdní čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný především na mechanické poškození.

Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND modrá

Charakteristika:Rychlé, velké, výkonné a zábavné je benzínové auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 pro Off Road závody 1:5 nebo pro rekreační ježdění na venkovních tratích. Užívejte si vysokého výkonu benzínového motoru Zenoah G320 32cc, s novou vylepšenou generací auta a přijímačem Spektrum s elektronickou stabilizací jízdy AVC. Původní RC model Losi 5IVE-T, změnil se svět terénních závodů v měřítku 1:5 a tato ikonická platforma se stala jednou z nejúspěšnějších. Nyní se připravte na verzi V2 - Losi 5IVE-T 2.0 BND, která má všechny bezkonkurenční výhody svého předchůdce a zahrnuje technologii Bind-N-Drive (bez vysílače v balení), která vám umožní vybrat si vlastní univerzální vysílač Spektrum, dle vašich požadavků. Výkonný motor Zenoah G320 32 ccm byl vyroben speciálně pro 5IVE-T 2.0. Nové uspořádání podvozku zmenšuje úhel přední hnací hřídele, což zvyšuje odolnost a vyvážení pohonu všech kol. Systém řízení Ackerman usnadňuje změny nastavení a celkově vylepšuje geometrii řízení. Mezi další inovativní prvky patří vylepšená přední kapota, silné brzdy a odvzdušňovací čepičky hliníkových tlumičů pro bezkonkurenční absorpci nárazů. Vlastnosti auta 5ive-T 2.0 V2 Verze BND s přijímačem 4WD náhon na všechna kola Benzínový motor 32 ccm s tahovým startérem Extra velká nádrž 800cc na dlouhou jízdu Integrovaný nastavitelný servo saver Hliníkový 5 mm podvozek CNC pro maximální tuhost a menší hmotnost Silné kotoučové brzdy Tři stavitelné uzavřené viskózní diferenciály CVD hřídele pro náhon Velké hliníkové tlumiče s pístnicí o7 mm Inovativní uzavřená spojka s chladicími otvory Spektrum® 6200A DSMR 6-Ch AVC Centrální hřídele náhonu s menším úhlem natočení Benzínový motor Zenoah G320 32cc Osvědčený a spolehlivý motor Zenoah G320 32cc byl zkonstruován speciálně pro 5IVE-T 2.0. Díky špičkovému návrhu má vzduchem chlazený motor vysoký výkon s velkým kroutícím momentem, nezbytným pro auto v měřítku 1:5, jako je 5IVE-T 2.0. Má snadný start díky tahovému startéru a jednoduché seřízení. Díky tomu zažijete jízdu, plnou adrenalinu a zážitků u jízdy. Verze Bind-N-Drive Provedení modelu ve verzi Bind-N-Drive (BND) je dobrá volba pro všechny, kteří vlastní volantový vysílač s technologií Spektrum 2,4 GHz DSMR. Díky tomu lze mít auto za výhodnějších podmínek, protože svůj vysílač pouze spárujete s přijímačem. Nová konstrukce řízení Rack a Bell Cranks Díky novému typu řízení Rack a Bell Cranks budete mít ten nejlepší pocit z jízdy. Systém geometrie řízení přední nápravy Ackermann vám umožní plynule projíždět zatáčky a užívat si precizní jízdu. Nový servosaver byl navržen tak, aby byl méně zatížen a mnohem plynuleji reagoval, čímž bylo zajištěno konzistentnější řízení. Nový centrální diferenciál Inženýři Losi neúnavně pracovali na dosažení dokonalé rovnováhy přenosu síly na přední a zadní nápravu 5IVE-T 2.0 aby zajistili nejlepší pocit z jízdy. Verze 2.0 má ideální rozložení hmotnosti, díky přesunutí středového diferenciálu. Tím se rovněž zmenšil úhel hnací hřídel, čímž je daleko méně namáhána. Nové disky a pneumatiky Kola byla v autu 5IVE-T 2.0 vylepšena tak, aby se zvýšila pevnost a tuhost. Disky mají větší pevnost a tuhost, což je důležité při jízdě v terénu, pneumatiky mají nové složení a vzorek pro vyšší trakci a lepší výkon auta. Přední kluzná deska, nárazník Nemusíte se starat o to, jestli v terénu zachytíte o blatníky nebo nárazník. Přední kluzná deska má optimální sklon aby při kontaktu přední části s terénem došlo ke sklouznutí po terénu a auto mohlo bez zdržení pokračovat v jízdě. Rovněž blatníky předních kol mají upraven tvar tak, aby nedocházelo k poškození. Účinnější brzdy Auto 5IVE-T 2.0 má nainstalovány kvalitnější a účinnější kotoučové brzdy, které byly původně vyvinuty pro Team Losi Racing 5IVE-B. Vyztužené ocelové disky brzd v kombinaci s obložením pro vysoké zatížení, poskytují pocit důvěry, díky čemuž mohou závodníci v zatáčkách rychleji brzdit a dříve akcelerovat. Účinnost přední a zadní brzdy může být naladěna pro podmínky na trati. Táhla serva plynu a brzd Na páce serva plynu je táhlo ke karburátoru motoru a k táhlům brzd. Na páce serva je vahadlo, ke kterému jsou připojeny dvě páky které vedou k pákám vaček brzdy předního a zadního náhonu. Účinnost přední a zadní brzdy jde upravit a nastavit odpovídající jízdní vlastnosti vozu. Hliníkové stavitelné tlumiče Obří hliníkové tlumiče mají velké 7 mm pístnice, které jsou plně dimenzovány pro zatížení aut 1:5. Velké množství náplně a možnosti seřízení, zajistí autu bezpečnou jízdu i v těch nejdrsnějších podmínkách. 5IVE-T 2.0 je standardně dodáván s hliníkovými uzávěry se závitem. Šrouby pro odvzdušnění umožňují rychlejší a snadnější montáží a plnění. Nové tělo třecí spojky Motor má novou konstrukci odlitku krytu spojky a výstupního pastorku. Ten pohání ozubený řemen, který pružněji reaguje při přenosu kroutícího momentu na centrální diferenciál a lépe snáží těžké podmínky provozu. * Informace o specifikaci voděodolnosti naleznete v návodu k použití. Tipy a triky na provoz v mokrém prostředí naleznete v blogu.Obsah balenia:Hotový sestavený model RC auta Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND s nainstalovanými komponenty: přijímač 6 kan. Spektrum® 6200A, motor Zenoah™ 32cc s tahovým startérem, servo řízení S900S, servo plynu S901T, klíč na kolo, multifunkční klíč, nástroj na tlumiče, klíč na svíčku, párovací konektor, těsnění výfuku, imbusy 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm. Návod CZ a manuál EN, DE, FR, IT.Odporúčame dokúpiť:Pro uvedení do provozu je potřeba doplnit: 2S Lipol akumulátor přijímače Smart akumulátor Spektrum LiPo 7.4V 4000mAh Rx IC3 Nabíječ Nabíječ Dynamite Prophet Sport Mini LiXX/NiMH 50W AC Smart nabíječ Spektrum nabíječ Smart S1100 G2 1x100W AC DSMR vysílač Spektrum Cenově výhodný vysílač Spektrum DX5C DSMR Mechanicky odolný vysílač Spektrum DX5 Rugged DSMR Špičkový vysílač Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR kvalitní olej pro 2-takty Power Model 2T-S olej do benzinových motorů 500ml 95 oktanový benzín Příslušenství pro běžný provoz Pro běžný provoz RC modelů potřebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na šrouby, sadu nářadí a silikonový olej do tlumičů. Z našeho sortimentu doporučujeme cenově dostupnou sadu nářadí pro RC auta. Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z naší nabídky doporučujeme lepidlo Robitronic Tire Glue - viz doporučené příslušenství. Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů modelu a měnit olej v diferenciálech. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je ve špatné stavu, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají opravné sady či jednotlivé díly. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR (Team Losi Racing), viz doporučené příslušenství. Pro běžnou údržbu je potřeba lepidlo na šrouby. Šrouby zašroubované v kovovém materiálu (např. šrouby v motoru, stavěcí šroub v pastorku) musí být proti povolení tímto lepidlem zajištěny. Ochranné obaly na akumulátory Ochranné obaly jsou určeny k omezení rizika spojeného s přepravou a nabíjením akumulátorů. LiPo akumulátory dokáží, při zachování malých rozměrů a nízké hmotnosti, poskytnou vysoké vybíjecí proudy a disponují velkou kapacitou pro dlouhý jízdní čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný především na mechanické poškození.

TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy Kit

Charakteristika:RC model auta Team Losi Racing ® 22X-4 Elite Race Kit vychází z předchozí verze, který vyhrál šampionát ROAR Nationals. Přes vynikající kvality předchozí verze, je tento nový model Elite ještě lepší a daleko odolnější. Díky tisícům hodin závodů a tréninků, mohli konstruktéři spolu se závodníky TLR navrhnout ještě lepší model, který přináší řadu novinek a ověřených tuningových dílů, které jsou již v setu obsaženy. Stavebnice modelu 22X-4 Elite obsahuje špičkové díly, jako je: tuningový středový diferenciál, montážní deska elektroniky z uhlíkových vláken, karbonová podložka křídla, hliníkové pojistné matice a titanové napínáky pro odlehčení a celkovou optimalizaci 22X-4 pro maximalizaci výkonu. Stavebnice 22X-4 ELITE Race Kit je navržena tak, aby model byl schopen vyhrávat závody, bez nutnosti instalace dalších tuningových součástí! Hliníkový CNC 2.5 mm podvozek 7075-T6 Tuhé hliníkové eloxované 2.5mm 7075-T6 šasi je účelně odlehčeno a je připraveno k montáži všech součástí auta. Centrální diferenciál Jedním z nejoblíbenějších upgradů modelu 22X-4, byl středový diferenciál, který je zejména vhodný na hliněné tratě. Proto verze Elite má již v sobě tento díl naistalován. Profesionální model Všechny důležité tuningové díly, které tovární jezdci TLR používali při závodech jsou již obsaženy v tomto modelu. Jedná se o díly z prvotřídních materiálů jak je hliník, uhlíkové vlákna a titan. Hliníkové díly Model obsahuje lože motoru, spojky náprav, hlavy tlumičů a matice, vyrobené hliníku, díky čemuž je model odolný a velmi lehký pro perfektní jízdní vlastnosti. Vylepšená geometrie Po důkladném testování byla na model přidána další možnost uložení tlumičů, vylepšeno bylo umístění vnitřního odklonu, plynulejší a odolnější je chod systém řízení ackerman. Nový držák baterie Pro pevnou fixaci a zároveň snadnou výměnu akumulátoru jsou po stranách lože umístěny dva uhlíkové držáky. Držák lze nastavit pro baterie standardní nebo tenké. Držák ventilátoru motoru Čím dál vyšší převaha závodů s vyššími nároky na motor vedla k instalaci držáku ventilátoru, který je nově upevněn od středového diferenciálu. Titanové spojovačky Titanové spojovačky byly vždy prémiovým vylepšením závodních vozidel a bez nich by 22X-4 ELITE nemohl být. Součástí dodávky jsou titanové spojovačky pro úsporu hmotnosti a zvýšení výkonu. Hliníkové tlumiče G3 V2 Tlumiče G3 byly kompletně upraveny a vylepšeny pro konzistentní výkon a variabilnější použití. Písty jsou nově zajištěny šrouby, nové tělo a hlava tlumičů zvyšují délku o 3 mm. Přepracované misky tlumičů bezpečně drží pružiny a poskytují offset - 3, 0 a +4 mm. Diferenciály Tradiční zubový diferenciál je odolnější a lehčí s lisovanými kompozitními ozubenými koly a křížovými kolíky, je ideální pro závody. Rovněž drží více maziva, má větší styčnou plochu ozubení, proto rozdíl poznáte již po několika jízdách. Hliníkové držáky čepů poloos Nápravy odolají i největším rázům, a to díky hliníkovým CNC obráběným držákům čepů poloos s tlumícími pryžovými vložkami. Tuhé, pevné a zároveň lehké uspořádání zajistí bezpečné uložení náprav i při náročných podmínkách závodů. Plovoucí držák serva V2 Aby nedošlo k ovlivnění pružnosti podvozku, je servo namontováno na držáku nad podvozkem. Držák z uhlíkové desky 2,5mm se připevňuje k desce podvozku poblíž středové osy podvozku. Eliminují se tím chyby při průhybu podvozku. Verze dva pojme různé offsety serv. Optimalizované kompozitní součásti Konstrukce buggy 22X-4 je vyladěna díky kompozitním materiálům klíčových částí auta. Set obsahuje díly, které TLR preferuje a tím jsou standardní přední a zadní ramena a boční kryty podvozku. Nastavitelný motor a baterie Při montáži motoru můžete zvolit polohu motoru na hliníkovém podvozku v rozmezí 7 mm, baterii je možné pro lepší dovážení nainstalovat v rozmezí 9 mm. Lehká karosérie 22X-4 Elegantní a stylový design karoserie 22X-4 se dokonale hodí k podvozku. Vypadá elegantně a zároveň zajišťuje vynikající rovnováhu a stabilitu při jízdě. Vyztuženo uhlíkovými vlákny Karbonové vlákno je extrémně lehké a velmi tuhé, což mu dává skvělý poměr pevnosti a hmotnosti. Je optimální pro mnoho částí modelu a proto jsou díly z toho materiálu na klíčových místech: přední / zadní tlumič, středový držák diferenciálu, přední / zadní držák zavěšení, lože řízení a lože elektroniky . Přítlačné křídlo TLR 6,5" Zadní přítlačné křídlo TLR 6,5" je vyroben z ultra odolného 1,2 mm polykarbonátu. Toto křídlo není pro buggy 22X-4 novinkou, jde o léty osvědčený díl, který je prověřen léty praxe. Rychle přístupné diferenciály Při servisu soutěžních speciálů je kladen důraz na rychlý servis náhradních dílů během závodů. Pouhé 4 šrouby drží horní víko diferenciálu, proto budete mít rychle hotovo a dost času na přípravu. Vlastnosti Eloxovaný CNC obráběný 2.5 mm podvozek z hliníku 7075-T6 Připraveno pro profesionální použití Lehké hliníkové díly Obsaženy prémiové díly Vylepšená geometrie Nové lože akumulátoru s uhlíkovými držáky Držák ventilátoru Velké hliníkové tlumiče G3 V2 Titanové spojovačky Plovoucí držák V2 pro různá serva Nastavitelné vnitřní otočné čepy Všechny součásti v metrické soustavě Kompaktní, jednodílné extra přítlačné lexanové křídlo 6,5" Snadný přístup k diferenciálům Spojovací materiál v metrické soustavě Nový design karosérie 22X-4 Obsah balenia:Obsahem balení je stavebnice závodního auta Team Losi Racing TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy. Balení obsahuje všechny díly šasi, nenabarvenou karoserii. Elektronika, motor, ani kola s pneumatikami, nejsou obsahem balení. Obrázkový návod ke stavbě EN, DE, FR, IT.Odporúčame dokúpiť:Pro sestavení a zprovoznění modelu je nutné dokoupit: Vysílač a přijímač Servo řízení 2S LiPo Short akumulátor Kompatibilní nabíječ pro LiPo akumulátor Pastorek 48P Motor Regulátor Lepidlo na pneumatiky Pneumatiky Kola Barvu na karoserie Nářadí Doporučené komponenty z naší nabídky: Vysílač Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR, přijímač SR2100 Spektrum servo S6245 Car High Speed High Torque, s držákem serva 6245 Akumulátor Spektrum Smart LiHV 7.6V 4000mAh 100C Short HC Spektrum Smart G2 nabíječ S1200 1x200W AC TLR pastorek 19T 48DP 3.17mm hliník Pro-Line kolo 2.2", pneu Electron MC 4WD Buggy přední, disk Velocity H12 žlutý (2) Pro-Line kolo 2.2", pneu Positron MC Buggy zadní, disk Velocity H12 žlutý (2) Barvy na karoserie Příslušenství pro běžný provoz Pro běžný provoz RC modelů potřebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na šrouby, sadu nářadí a silikonový olej do tlumičů. Z našeho sortimentu doporučujeme cenově dostupnou sadu nářadí pro RC auta. Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z naší nabídky doporučujeme lepidlo Robitronic Tire Glue - viz doporučené příslušenství. Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů modelu a měnit olej v diferenciálech. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je ve špatné stavu, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají opravné sady či jednotlivé díly. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR (Team Losi Racing), viz doporučené příslušenství. Pro běžnou údržbu je potřeba lepidlo na šrouby. Šrouby zašroubované v kovovém materiálu (např. šrouby v motoru, stavěcí šroub v pastorku) musí být proti povolení tímto lepidlem zajištěny. Ochranné obaly na akumulátory Ochranné obaly jsou určeny k omezení rizika spojeného s přepravou a nabíjením akumulátorů. LiPo akumulátory dokáží, při zachování malých rozměrů a nízké hmotnosti, poskytnou vysoké vybíjecí proudy a disponují velkou kapacitou pro dlouhý jízdní čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný především na mechanické poškození.

TLR 8ight-X/E 2.0 Combo Nitro/Electric Buggy 1:8 4WD Race Kit

Charakteristika:Stavebnice závodního RC modelu auta na dálkové ovládání od Team Losi Racing®, 8ight-X/E1:8 4WD, vylepšená verze 2.0 s možností zástavby spalovacího nitro nebo elektro motoru. Špičkové zpracování s hliníkovým podvozkem, kvalitní materiály, široké možnosti nastavení. Původní buggy 8IGHT-X zahájila novou řadu závodních RC modelů aut TLR ® v měřítku 1:8. Nyní přichází vylepšený model ve verzi 2.0, který přebírá to nejlepší z této platformy a přidává řadu vylepšení ve všech směrech. Vylepšeno bylo hnací ústrojí, geometrie zavěšení a uspořádání šasi. S 8IGHT-X/E 2.0 závodní jezdci dosahují lepší ovladatelnosti, model lze řídit agresivněji, čímž je dosahováno rychlejších časů na kolo. Pro snadné sestavení a servis je veškerý spojovací materiál v metrické soustavě. Díly stavebnice jsou navrženy s precizností a vyrobeny z kvalitní materiálů. Pro nízkou váhou a odolnost je řada komponentů vyrobena z hliníku, jako například CNC obráběná 3 mm tlustá deska podvozek. Zavěšení je kompletně nastavitelné. Jednotlivé polohy nastavení si můžete přehledně zapsat do poznámkového formuláře a následně upravovat. Nitro i elektro pohon Chcete si postavit závodní truggy a váháte mezi Nitro a Elektro? Nevadí, stavebnice od Team Losi Racing®, 8ight 1:8 4WD, vám umožní díky obsaženým součástem, jakoukoli volbu. Zadní nastavitelné náboje Zadní těhlice 8IGHT-X/E 2.0 mají aktualizované umístění čepů, které lze nastavit ve více krocích pro jemné doladění a maximální přilnavost zadní části. Čtvercové uložení čepů zavěšení Čepy zavěšení byly vylepšeny tak, aby používaly čtvercové uložení, které nabízí větší možnost nastavení. Zadní otočné čepy jsou zúženy pro lepší stabilitu a vyvážení mezi předním a zadním zavěšením. Hliníkový 3mm podvozek Součástí setu je podvozek o tloušťce 3mm, který je vyroben z hliníku 7075 a eloxován pro maximální odolnost. Deska podvozku je ještě odlehčena, díky hlubšímu frézování. Držák diferenciálu Středový držák diferenciálu je vyroben z odolnějšího kompozitního materiálu. Integrovaný držák serva plynu je přepracovaná a s nižší hmotností. Mechanická brzda Brzdové obložení bylo aktualizováno a brzdy jsou nyní volnější a poskytují lepší a konzistentnější brzdnou sílu. Věže tlumičů Věže tlumičů byly odlehčeny a obsahují více montážních pozic pro nastavení odklonu kol a polohy tlumičů. Přední tlumiče jsou kratší pro nižší těžiště a s snížení naklápění. Přístupné diferenciály Uložení předního a zadní diferenciálu bylo upraveno pro snadný přístup k diferenciálům, bez nutnosti demontáže částí modelu. Karoserie Karoserie s kabinou ve předu je speciálně tvarovaná, aby poskytovala přítlak vzduch při jízdě. Karoserie je předřezaná, nenabarvená. Přední zavěšení Inované přední zavěšení je pro zvýšení odolnosti nově vybaveno 3 mm šrouby. Univerzální poloosy Jak pro přední, tak i pro zadní nápravu jsou použity stejné poloosy CVA. Při použití poloos byl kladen důraz na plynulý průjezd zatáček a stabilní záběr na nerovných tratích. Unašeče kol Hliníkové unašeče kol jsou šestihrany o velikosti 17 mm. Držák serva Držák serva řízení byl posunutý směrem dovnitř a dopředu, aby bylo dosažen lepší rovnováhy. U verze Elektro je integrován držák pro regulátor. Systém řízení Řízení umožňuje nastavení geometrie Ackerman. Vylepšený servo-saver eliminuje váznutí táhla při zatížení. Držák křídla 8IGHT-X/E 2.0 využívá uchycení na křídle z 8IGHT-X Truggy, které nabízí různé výšky a polohy pro maximální kontrolu přítlaku. Olejové tlumiče Tlumiče 8IGHT-X jsou optimalizovány a odlehčeny tak, aby se snížila hmotnost modelu. Předpětí pružin lze snadno nastavit pomocí matic. Ramena zavěšení Dlouhá přední a zadní ramena poskytují skvělou ovladatelnost a stabilitu. Ramena jsou pevnější, díky základně ve tvaru nosníku. Diferenciály Všechny tři diferenciály nyní obsahují pouzdra V2 HD s kompozitními držáky, O-kroužky V2, odlehčená centrální ozubená kola a převody s vysokou odolností. Geometrie zavěšení Geometrie zavěšení nové generace 8IGHT-X/E 2.0 byla dále vylepšena, takže je model rychlý, svižný a ještě lépe se řídí Nastavení odklonu Nové bloky nábojů kol mají možnost nastavení odklonu až 17,5°. Stabilizátory Tak jako velká auta, tak i model 8ight má na nápravě nainstalovány příčné (zkrutné) stabilizátory, který plní důležitou funkci při vyrovnávání náklonu při průjezdu zatáčkou. Boční kryty podvozku Nové boční kryty podvozku mají za úkol zabezpečit ochranu funkčních součástí podvozku.. Odvzdušnění tlumičů Odvzdušňovací šrouby na hlavách tlumičů umožňují snadný servis a výměnu oleje. Vlastnosti Zadní nastavitelné náboje Čtvercové lože hřídelí ramen Hliníkové šasi 7075 3 mm Brzda poskytuje konzistentnější sílu a pocit při brždění Hliníkové věže tlumičů s více montážními otvory Karosérie s kabinou ve předu Připraveno pro nitro i elektro pohon Vylepšené přední těhlice CVA poloosy Hliníkové unašeče, 17 mm Krabička přijímače umístěna pro lepší vyvážení Nastavitelné řízení Nastavitelné zadní přítlačné křídlo Optimalizované tlumiče s odvzdušňovacím šroubem Odolnější ramena zavěšení Aktualizovaná geometrie zavěšení Větší pastorkové ložisko Nastavitelný odklon Příčné zkrutné stabilizátory Boční kryty šasi Snadný servisní přístup ke komponentům Obsah balenia:Balení obsahuje díly pro stavbu modelu, které jsou nabaleny v jednotlivých sáčcích, 2x nenabarvenou karoserii (elektro, nitro), sadu disků. Součástí jsou rovněž díly pro možnost zástavby na elektro i spalovací nitro motor. Návod CZ a vícejazyčný obrázkový návod EN, DE, FR, IT. Pneumatiky, elektronika, motor nejsou obsahem balení. Odporúčame dokúpiť:K samotnému sestavení modelu z jednotlivých dílů doporučujeme: Sadu nářadí Tekutou závlačku na šrouby Olej do tlumičů Olej do diferenciálů Pneumatiky Lepidlo na pneumatiky Barvy na lexan Příslušenství k provozu auta Varianta elekto Pro sestavení ve variantě elektro doporučujeme koupit: Střídavý motor 1900kv Střídavý regulátor Pohonný akumulátor Spektrum Smart G2 4S 14.8V LiPo RC soupravu Servo řízení S6290 Nabíječ Spektrum S1200 Pastorek 16T 1M 5mm Varianta nitro Pro sestavení ve variantě nitro doporučujeme koupit: Nitro motor s výfukem Přijímačový akumulátor LiIon 7.4V 3200mAh Rx RC soupravu DX5 Servo řízení S6290 Servo plynu S6280 Robitronic nabíječ Expert LD 80 80W AC/DC + nabíjecí kabel s banánky Láhev na palivo Nitro palivo 20-30% Žhavící koncovka

TLR 22 5.0 1:10 2WD Dirt Clay DC ELITE Race Buggy Kit

Charakteristika:Stavebnice RC modelu závodního auta TLR 22 5.0 1:10 2WD DC ELITE Race Kit patří ke světové špičce. Vysoké výkony a odolnost, hliníkové díly včetně šasi, možnosti nastavení podvozku, a tuningové díly v balení. Velké hliníkové olejové stavitelné tlumiče, kompletní vybavení kuličkovými ložisky, nízká hmotnost a řada dalších zlepšení posunují úroveň 2WD elektro Buggy opět o kus dopředu. Buggy byla optimalizována i na koberec a umělou trávu a proto lze použít přední spojler (v balení) pro vyšší přítlak na přední nápravu a mít účinnější řízení. Vlastnosti Zlepšená geometrie řízení Obsahuje hliníkové díly Obsaženy jsou uhlíkové součásti Obsahuje titanové napínáky Super Heavy třecí spojka (SHDS) Nastavená konfigurace převodů Nový kuličkový diferenciál Zavěšení náprav Stiffezel Vestavěná montáž pro chladič motoru Lehká lexanová karosérie Frézovaný hliníkový podvozek 2.0 Hliníkový zadní náboj Tlumiče Big-Bore Gen3 12mm Možnost volitelného předního spojleru (prodává se samostatně) Řada tuningových dílů je v balení Závodní komponenty Kit 22 5.0 DC ELITE Race obsahuje součásti se ktarými postavíte auto, na 100% připravené k závodům. Obsahuje speciální součásti vybavení, přední a zadní příčný stabilizátor, uhlíkové součásti, kuličkové diferenciály, nové těhlice náprav, kvalitní tlumiče, lisované kompozity a uhlíkové a hliníkové součásti jsou v souladu s tím, co závodníci očekávají od závodní Off-road DC Buggy. Uhlíkové součásti balení Set stavebnice DC ELITE Race obsahuje přední a zadní uhlíkové věže tlumičů, montážní desku elektroniky a držák zadního křídla. Obsaženy tuningové hliníkové součásti Team Losi Racing používá na závodech pro 22 5.0 řadu volitelných hliníkových dílů pro zlepšení údržby nebo výkonu, ty jsou nyní součástí stavebnice. Jde o hliníkové táhla a páky servosaveru, táhla ramen, lože serva, vložky vnějšího předního ložiska, zadní blok táhel, otočné čepy C a D a hliníkové matice. Nové zadní těhlice a kulové čepy 22 5.0 DC ELITE nabízí nejlépe nastavitelnou zadní nápravu, jakou kdy TLR vyrobil. Obsahuje vnitřní zadní otočné čepy, nastavení šířky rozchodu, špičkové nastavení zadních těhlic s variabilní výškou nápravy (VHA), které umožňují větší možnosti nastavení výšky nápravy. Titanové napínáky Titanové napínáky byly vždy tuningovým vylepšením závodních strojů, a bez nich nemůže být ani ani správná sada 22 5,0 DC ELITE. Obsaženy jsou titanové napínáky v celém autu, aby se ušetřila hmotnost a zvýšila životnost. Přesnější geometrie řízení 22 DC 5.0 je nejlepším Off-road autem 2WD Team Losi Racing. Nejvýraznějším zlepšením prošla geometrie řízení. Zvětšením délky řídících pák a kulových čepů spolu se změnami úhlu Ackermann dávají autu 22 5.0 výrazně hladší pocit během řízení, obzvláště při vysokých rychlostech zvyšují bezpečnost řízení na užší trati. Třecí spojka Super Heavy Duty Slipper (SHDS) Pro přesný prokluz a měkčí a přesnou akceleraci vozu byla provedena optimalizace třecí spojky, která má novou třecí desku, pružinu a matici M4. Je možné použít hnané ozubené kolo s čelním ozubením 96T až 81T. Tlumiče Gen3 12mm Big Bore Tlumiče nové generace G3 byly kompletně upraveny a vylepšeny. Písty jsou nyní zajištěny šrouby, hřídel má průměr 3mm, nové jsou i písty se závitem, nový je i tvar spodních vík, pružinové šálky nabízí -3 mm, 0 mm a + 4 mm, nové kulové čepy a řadu dalších zlepšení přináší Team Losi Racing. 2 mm frézovaný hliníkový podvozek Podvozek o síle 2mm lépe pruží a proto lze auto 22 5.0 snadněji ovládat, rovněž je stabilnější na trati a nedá se snadno převrátit, lépe pohlcuje nárazy a tvrdší doskok. Kuličkový diferenciál Přesný kuličkový diferenciál má oproti předchozí verzi auta 22 2.0 novou konstrukci přítlačných axiálních disků, kuličky z karbidu wolframu a mimořádně hladký a dlouhotrvající výkon. Lehká karosérie 22 5.0 Závodní karosérie musí být co nejlehčí a mít vhodný tvar, aby bylo zachováno nízké těžiště a vysoká míra přítlaku. Karosérie 22 5.0 byla vytažena z desky o tloušťce 0,8mm. TLR přední přítlačné křídlo v balení Při vysokých rychlostech je použití předního přítlačného křídla zcela opodstatněné, zajistí přítlak na přední nápravě a díky tomu je řízení při vyšších rychlostech účinnější. Vyrobeno v metrické soustavě K montáži byly použito spojovací příslušenství v metrické soustavě, proto je snadné najít náhradní šrouby, matice a podložky a pomůže omezit počet nástrojů požadovaných k servisu a montáži modelu. Nastavení výšky diferenciálu Auto 22 5.0 DC má možnost nastavení výšky diferenciálu 0mm, +1mm, +1.75mm, +2.5mm, a +3.5mm pro optimalizaci úhlu výstupních hřídelí. Nastavení parametrů řízení Auto 22 5.0 AC obsahuje standardní přední otočný čep Low Roll Center (LRC) a rovněž samostatný přední otočný čep HRC (High Roll Center). Součástí balení je také nová podložka s tloušťkou 1mm, která umožňuje pokročilejší úpravy. Nyní lze zvolit nastavení Super Low Roll, Low Roll, Medium Roll, High Roll, nebo High Roll Center. Nový blok táhla přední nápravy Nový blok táhla přední nápravy umožňuje měnit sklon přední nápravy a přidává třetí možnost, která poskytuje nejlepší rovnováhu řízení a stabilitu v mnoha různých podmínkách. Nízké uložení baterie v šasi 22 5.0 DC ELITE se může pochlubit nejvšestrannějším a nejsnadněji použitelným systémem poutání baterie. Akumulátor je na každém konci přitlačován elastomerovými pásky, které se mohou roztahovat tak, aby se daly použít na různou výšku baterie a jakékoli závaží pod ní. Optimalizované kompozity, Stiffezel V modelu 22 5.0 DC ELITE lze nalézt řadu různých kompozitních materiálů v klíčových součástech. Kompozit obsahují součásti, které závodní tým upřednostňuje: Stiffezel přední ramena náprav, Stiffezel zadní ramena náprav, díly tlumičů a další. Kompozitní materiály se vyznačují nižší hmotností než kov, proto je rozumné jejich použití tam, kde to nemá vliv na životnost součástí a v řadě případů je to i výhodnější. Volitelná zátěž Volitelné mosazné závaží lze namontovat pod baterii, pod přijímač nebo namísto přední spojky hřídelí náprav. To umožňuje snadné vyladění statické hmotnosti a volbu zátěže při změně podmínek dráhy. Při jízdě s vyšší statickou hmotností se podvozek stává neutrálnější a jednodušší k jízdě na plochách s vysokou přilnavostí. Závaží není součástí balení. Přítlačné zadní křídlo TLR 6.5 Zadní křídlo je vyrobeno z vysoce odolného 1,2mm polykarbonátu. Toto křídlo se osvědčilo jako nejlepší a nejstabilnější zadní křídlo, které bylo k dispozici pro auta 1:10 2WD. K dispozici je držák pro montáž chladiče Při závodech jsou motory namáhány na maximum svých možností a protože dost hřejí, je potřeba použít ventilátor aby udržoval nižší teplotu motoru. Set stavebnice obsahuje proto držák pro snadnou a spolehlivou montáž ventilátoru (ventilátor není v balení). Konfigurace pohonu 3-řadá převodovka umožňuje posunout motor dopředu o 20 mm, více ke středu podvozku. Díky této úpravě lze projíždět zatáčky vyšší rychlostí.Odporúčame dokúpiť:Doba sestavení stavebnice je cca 7 hodin. K sestavení auta potřebujete 2-kanálovou RC soupravu Standardní servo řízení Motor řady 540 s pastorkem 48t Vhodný akumulátor Vhodný regulátor Nářadí Nabíječ Disky a pneumatiky Lepidlo na šrouby, lepidlo na pneumatiky, silikonový olej na kuličkový diferenciál, barvy na karosérie dle vlastního výběru.

Arrma Typhon TLR Tuned 1:8 4WD ARR

Charakteristika:RC model auta na dálkové ovládání Arrma Tuned Typhon TLR v měřítku 1:8 s náhonem 4x4, se dodává sestaven, bez elektroniky a pohonu. Vybaven je tuningovými hliníkovými díly TLR-Tuned, a je připraven k montáži vašeho příslušenství. Hotová karosérie a závodní kola dBoots® Exabyte. Buggy Roller ARRMA® TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race je vybaven špičkovými tuningovými díly pro lepší pevnost, ovladatelnost a dlouhodobou trvanlivost. Dokonalá platforma pro vstup do soutěžních závodů a experimentování s podvozkem za účelem dosažení nejlepších výkonů. Velký počet tuningových dílů TLR® a karoserie s výrazným závodním zbarvením okamžitě odlišují tento model od modelu TYPHON™ 6S BLX 4WD Speed ??Buggy RTR. TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller je dokonalá buggy v měřítku 1:8, která je připravena k montáži vašeho motoru s regulátorem a přijímače se servem. Nainstalujte si svůj nejvýkonnější pohon 4S nebo 6S a TLR® Tuned TYPHON™ si snadno poradí s jakýmkoli terénem. Odolné hliníkové součásti TLR® Tuned zahrnují podvozkovou desku, hřeben řízení, nastavitelné horní a dolní závěsy, tlumiče a přední a zadní věže. Všechny jsou leptány laserem s logem TLR®. Podvozek má také silné kompozitní boční lišty a přední a zadní výztuhy. Nastavitelné tlumiče naplněné olejem mají opracované kuželové písty a distanční sloupky Extreme Bash (EXB). RC auto Arrma Typhon Tuned TLR je také vybaveno odolným hnacím ústrojím, které vydrží extrémní nárazy, s celokovovými diferenciály a koly převodovky a odolnými ocelovými hnacími hřídelemi. Jeho mimořádně silné náboje kol podporují kola s nízkým profilem na vyšší úrovni. Nastavitelné zadní křídlo Race Spec pomáhá udržovat pneumatiky a buggy na zemi, což přispívá k sebevědomé a citlivé ovladatelnosti při vysokých rychlostech. Díky efektivní konstrukci jsou práce údržby omezeny na minimum. Například hliníkový posuvný držák vám poskytuje rychlý a bezproblémový přístup k vašemu motoru. Buggy Roller Buggy Roller TYPHON™ 4WD Race v měřítku 1:8 je výjimečný výrobek ARRMA®. Pro středně pokročilé, kteří se zajímají o závodění, nabízí špičkovou odolnost a možnosti ladění, které vám poskytnou úspěšný start na závodní dráze. Vlastnosti modelu ARRMA® TLR® Tuned TYPHON™ 1:8 Race Buggy 4WD Roller Připraven k montáži vašeho pohonu a elektroniky s baterií Pevná konstrukce podvozku Velký box pro voděodolný* přijímač Eloxovaný hliníkový 7075-T6 podvozek Silné boční lemy podvozku z kompozitu Účinné křídlo Race Spec s nízkým profilem a silnými vysokými úchyty Nastavitelné EXB Extreme Bash hliníkové tlumiče naplněné olejem Obráběné kuželové tlumiče pístů Přední a zadní věže tlumičů z eloxovaného TLR® Tuned 7075-T6 hliníku Odolné ocelové hnací hřídele Hnací ústrojí pro vysoké zatížení Celokovové diferenciály a ozubená kola převodovky Účinný servo saver z černě eloxovaného hliníku Pružina servomotoru X-Hard Černý hliníkový servo držák Demontáž centrálního diferenciálu po odstranění pouhých 4 šroubů Snadno přístupný držák motoru pro rychlé vyjmutí motoru Odolné hliníkové náboje kol 17mm pro zvýšení pevnosti Obsažené díly TLR® Tuned: TLR® Tuned 7075-T6 laserem leptaná hliníková podvozková deska TLR® Tuned 7075-T6 laserem leptané hliníkové přední a zadní věž tlumičů TLR® Tuned 7075-T6 laserem leptaný hliníkový sloupek řízení TLR® Tuned laserem leptané spodní nastavitelné závěsy TLR® Tuned laserem leptané horní nastavitelné závěsy TLR® Tuned laserem leptané hliníkové těla tlumičů Součásti TLR® TUNED TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller byl vylepšen o špičkové hliníkové díly, které zvyšují odolnost a zlepšují ovladatelnost. Pro středně pokročilé hráče je to ideální platforma pro závodění a získání zkušeností s tuningem - Designed Fast a Designed Tough! Olejové tlumiče Tlumiče jsou namontovány na hliníkové věže tlumičů TLR® Tuned 7075-T6 a jsou vybaveny hliníkovými těly TLR® Tuned Aluminium Shock, strojně zúženými písty tlumičů a tlumiči EXB Extreme Bash. Snadno absorbují běžný terén jako hlínu, asfalt a trávu a vytvářejí super hladké tlumení. Vysoká trakce s pneumatikami dBoots® EXABYTE Pneumatiky dBoots® Exabyte jsou vyrobeny z vysoce kvalitní závodní gumy pro dlouhou trvanlivost a mají vícevrstvý dezén pro vynikající trakci za všech podmínek. Obsahují pěnové vložky a jsou nalepeny na nylonová kola 1:8 buggy. 17mm šestihranné unášeče poskytují pevnost během extrémních akcí a umožňují snadnou údržbu. Závodní hotová karosérie RC model auta TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller má skvěle padnoucí kabát ve formě barevné karosérie s exkluzivními barvami a obtisky Race Spec. Výrazné barvy umožňují velmi dobrou viditelnost na závodní dráze. TLR® Tuned 7075-T6 šasí Vysokou odolnost v nelítostném prostředí závodní dráhy zajistí hliníkové šasí z pevnostního hliníku 7075-T6. Odolnost vůči povětrnostním vlivům a poškození pomáhá zajišťovat povrchová úprava eloxováním. TLR® Tuned 7075-T6 věže tlumičů Věže tlumičů jsou vyrobeny z pevnostního hliníku 7075-T6, které vydrží vysoké namáhání při jízdě. Odolnost vůči povětrnostním vlivům zajistí povrchová úprava eloxováním. TLR® Tuned motorové lože Černě eloxovaný, hliníkový držák motoru lze díky přesné výrobě jednoduše nastavit a pevně zafixovat. Posuvný držák tak umožňuje nastavení polohy a motoru uvolněním dvou šroubků, které jsou snadno přístupné shora. Toto řešení značně zjednodušuje nastavení mezi zubové vůle a změny pastorku. TLR® Tuned kovové součásti náprav Závodní stroj musí mít zajištěnou maximální pevnost klíčových součástí, mezi něž patří i držáky broušených ocelových čepů ramen náprav. TLR® Tuned pozinkované ocelové součásti Napínáky a hřídele kol jsou pozinkovány a mají vysokou odolnost proti korozi. TLR® Tuned součásti tlumičů Nastavitelné tlumiče naplněné olejem jsou vybaveny hliníkovými těly TLR® Tuned Aluminium Shock, mají opracované kuželové písty a distanční sloupky Extreme Bash (EXB). * Informace o specifikaci voděodolnosti naleznete v návodu k použití. Tipy a triky na provoz v mokrém prostředí naleznete v blogu.Obsah balenia:V balení je sestavený RC model auta Arrma TLR Tuned TYPHON (bez nainstalované elektroniky), dodatečný spoiler na křídlo, spodní a vrchní podložky zavěšení, křížový klíč, šrouby pro montáž elektroniky a arch samolepek. Vícejazyčný manuál EN, DE, FR, IT a návod v češtině.Odporúčame dokúpiť:Pro zprovoznění modelu je nutné doplnit: motor, regulátor, servo řízení, RC soupravu, pohonný akumulátor, vhodný nabíječ a 4x AA baterie do vysílače. Doporučené komponenty Motor: Arrma motor střídavý BLX4074 4P 2050KV Spektrum motor střídavý Firma 4274 1900ot/V Pastorek na motor: Motor je nutné osadit pastorkem s modulem ozubení M1, s 11 až 24 zuby. Průměr pro hřídel dle motoru (5 mm). Robitronic pastorek 12T 1M 5mm Robitronic pastorek 16T 1M 5mm Robitronic pastorek 20T 1M 5mm Regulátor: Lože pro regulátor má montážní otvory s roztečí 46 mm nebo 52 mm. Arrma regulátor BLX185 BLX4074 6S 150A IC5 Spektrum regulátor Firma 130A BL 2S-4S IC5 Smart Servo řízení: Servo standardní velikosti s kovovými převody a minimální momentem 15 kg.cm (ideálně 20kg.cm a více dle způsobu použití), tisícihran na servu 23T. Spektrum servo S652 18kg MG Spektrum servo S6250 Car High Torque Akumulátory 4S LiPo: Model doporučujeme napájet jedním 4S LiPo akumulátorem. 1x 4S LiPo Spektrum Smart LiPo 14.8V 5000mAh 50C HC IC5 Nabíječ: Síťový nabíječ Spektrum S1100 G2 s jedním výstupem 1x 100W. Síťový nabíječ Spektrum S1200 G2 s jedním výstupem 1x 200W. Síťový nabíječ Spektrum S2100 G2 se dvěma výstupy 2x 100 W. Síťový nabíječ Spektrum S1400 G2 se jedním výstupem 1x 400 W. RC souprava: Spektrum DX3 DSMR, SR315 RC souprava Spektrum Smart s podporou telemetrie - vysílač Spektrum DX5C DSMR + přijímač SR6110AT Technologie Spektrum Smart Technologie Spektrum Smart v současné době představuje nejpokročilejší a nejjednodušší systém pro provoz modelů a nabíjení/péči o akumulátory. Pro využíti všech výhod a funkcí je nutné mít všechny komponenty (regulátor, akumulátor, RC soupravu) Smart. Více informací o technologie Spektrum Smart naleznete zde. Příslušenství pro běžný provoz Pro běžný provoz RC modelů potřebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na šrouby, sadu nářadí a silikonový olej do tlumičů. Z našeho sortimentu doporučujeme cenově dostupnou sadu nářadí pro RC auta. Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z naší nabídky doporučujeme lepidlo Robitronic Tire Glue - viz doporučené příslušenství. Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů modelu a měnit olej v diferenciálech. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je ve špatné stavu, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají opravné sady či jednotlivé díly. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR (Team Losi Racing), viz doporučené příslušenství. Pro běžnou údržbu je potřeba lepidlo na šrouby. Šrouby zašroubované v kovovém materiálu (např. šrouby v motoru, stavěcí šroub v pastorku) musí být proti povolení tímto lepidlem zajištěny. Ochranné obaly na akumulátory Ochranné obaly jsou určeny k omezení rizika spojeného s přepravou a nabíjením akumulátorů. LiPo akumulátory dokáží, při zachování malých rozměrů a nízké hmotnosti, poskytnou vysoké vybíjecí proudy a disponují velkou kapacitou pro dlouhý jízdní čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný především na mechanické poškození.

Hrát si a nakupovat u nás se vyplatí