Spalovací2 produkty

Nejprodávanější produkty
Vyfiltorvaných 2 produktů

Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND modrá

Charakteristika:Rychlé, velké, výkonné a zábavné je benzínové auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 pro Off Road závody 1:5 nebo pro rekreační ježdění na venkovních tratích. Užívejte si vysokého výkonu benzínového motoru Zenoah G320 32cc, s novou vylepšenou generací auta a přijímačem Spektrum s elektronickou stabilizací jízdy AVC. Původní RC model Losi 5IVE-T, změnil se svět terénních závodů v měřítku 1:5 a tato ikonická platforma se stala jednou z nejúspěšnějších. Nyní se připravte na verzi V2 - Losi 5IVE-T 2.0 BND, která má všechny bezkonkurenční výhody svého předchůdce a zahrnuje technologii Bind-N-Drive (bez vysílače v balení), která vám umožní vybrat si vlastní univerzální vysílač Spektrum, dle vašich požadavků. Výkonný motor Zenoah G320 32 ccm byl vyroben speciálně pro 5IVE-T 2.0. Nové uspořádání podvozku zmenšuje úhel přední hnací hřídele, což zvyšuje odolnost a vyvážení pohonu všech kol. Systém řízení Ackerman usnadňuje změny nastavení a celkově vylepšuje geometrii řízení. Mezi další inovativní prvky patří vylepšená přední kapota, silné brzdy a odvzdušňovací čepičky hliníkových tlumičů pro bezkonkurenční absorpci nárazů. Vlastnosti auta 5ive-T 2.0 V2 Verze BND s přijímačem 4WD náhon na všechna kola Benzínový motor 32 ccm s tahovým startérem Extra velká nádrž 800cc na dlouhou jízdu Integrovaný nastavitelný servo saver Hliníkový 5 mm podvozek CNC pro maximální tuhost a menší hmotnost Silné kotoučové brzdy Tři stavitelné uzavřené viskózní diferenciály CVD hřídele pro náhon Velké hliníkové tlumiče s pístnicí o7 mm Inovativní uzavřená spojka s chladicími otvory Spektrum® 6200A DSMR 6-Ch AVC Centrální hřídele náhonu s menším úhlem natočení Benzínový motor Zenoah G320 32cc Osvědčený a spolehlivý motor Zenoah G320 32cc byl zkonstruován speciálně pro 5IVE-T 2.0. Díky špičkovému návrhu má vzduchem chlazený motor vysoký výkon s velkým kroutícím momentem, nezbytným pro auto v měřítku 1:5, jako je 5IVE-T 2.0. Má snadný start díky tahovému startéru a jednoduché seřízení. Díky tomu zažijete jízdu, plnou adrenalinu a zážitků u jízdy. Verze Bind-N-Drive Provedení modelu ve verzi Bind-N-Drive (BND) je dobrá volba pro všechny, kteří vlastní volantový vysílač s technologií Spektrum 2,4 GHz DSMR. Díky tomu lze mít auto za výhodnějších podmínek, protože svůj vysílač pouze spárujete s přijímačem. Nová konstrukce řízení Rack a Bell Cranks Díky novému typu řízení Rack a Bell Cranks budete mít ten nejlepší pocit z jízdy. Systém geometrie řízení přední nápravy Ackermann vám umožní plynule projíždět zatáčky a užívat si precizní jízdu. Nový servosaver byl navržen tak, aby byl méně zatížen a mnohem plynuleji reagoval, čímž bylo zajištěno konzistentnější řízení. Nový centrální diferenciál Inženýři Losi neúnavně pracovali na dosažení dokonalé rovnováhy přenosu síly na přední a zadní nápravu 5IVE-T 2.0 aby zajistili nejlepší pocit z jízdy. Verze 2.0 má ideální rozložení hmotnosti, díky přesunutí středového diferenciálu. Tím se rovněž zmenšil úhel hnací hřídel, čímž je daleko méně namáhána. Nové disky a pneumatiky Kola byla v autu 5IVE-T 2.0 vylepšena tak, aby se zvýšila pevnost a tuhost. Disky mají větší pevnost a tuhost, což je důležité při jízdě v terénu, pneumatiky mají nové složení a vzorek pro vyšší trakci a lepší výkon auta. Přední kluzná deska, nárazník Nemusíte se starat o to, jestli v terénu zachytíte o blatníky nebo nárazník. Přední kluzná deska má optimální sklon aby při kontaktu přední části s terénem došlo ke sklouznutí po terénu a auto mohlo bez zdržení pokračovat v jízdě. Rovněž blatníky předních kol mají upraven tvar tak, aby nedocházelo k poškození. Účinnější brzdy Auto 5IVE-T 2.0 má nainstalovány kvalitnější a účinnější kotoučové brzdy, které byly původně vyvinuty pro Team Losi Racing 5IVE-B. Vyztužené ocelové disky brzd v kombinaci s obložením pro vysoké zatížení, poskytují pocit důvěry, díky čemuž mohou závodníci v zatáčkách rychleji brzdit a dříve akcelerovat. Účinnost přední a zadní brzdy může být naladěna pro podmínky na trati. Táhla serva plynu a brzd Na páce serva plynu je táhlo ke karburátoru motoru a k táhlům brzd. Na páce serva je vahadlo, ke kterému jsou připojeny dvě páky které vedou k pákám vaček brzdy předního a zadního náhonu. Účinnost přední a zadní brzdy jde upravit a nastavit odpovídající jízdní vlastnosti vozu. Hliníkové stavitelné tlumiče Obří hliníkové tlumiče mají velké 7 mm pístnice, které jsou plně dimenzovány pro zatížení aut 1:5. Velké množství náplně a možnosti seřízení, zajistí autu bezpečnou jízdu i v těch nejdrsnějších podmínkách. 5IVE-T 2.0 je standardně dodáván s hliníkovými uzávěry se závitem. Šrouby pro odvzdušnění umožňují rychlejší a snadnější montáží a plnění. Nové tělo třecí spojky Motor má novou konstrukci odlitku krytu spojky a výstupního pastorku. Ten pohání ozubený řemen, který pružněji reaguje při přenosu kroutícího momentu na centrální diferenciál a lépe snáží těžké podmínky provozu. * Informace o specifikaci voděodolnosti naleznete v návodu k použití. Tipy a triky na provoz v mokrém prostředí naleznete v blogu.Obsah balenia:Hotový sestavený model RC auta Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND s nainstalovanými komponenty: přijímač 6 kan. Spektrum® 6200A, motor Zenoah™ 32cc s tahovým startérem, servo řízení S900S, servo plynu S901T, klíč na kolo, multifunkční klíč, nástroj na tlumiče, klíč na svíčku, párovací konektor, těsnění výfuku, imbusy 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm. Návod CZ a manuál EN, DE, FR, IT.Odporúčame dokúpiť:Pro uvedení do provozu je potřeba doplnit: 2S Lipol akumulátor přijímače Smart akumulátor Spektrum LiPo 7.4V 4000mAh Rx IC3 Nabíječ Nabíječ Dynamite Prophet Sport Mini LiXX/NiMH 50W AC Smart nabíječ Spektrum nabíječ Smart S1100 G2 1x100W AC DSMR vysílač Spektrum Cenově výhodný vysílač Spektrum DX5C DSMR Mechanicky odolný vysílač Spektrum DX5 Rugged DSMR Špičkový vysílač Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR kvalitní olej pro 2-takty Power Model 2T-S olej do benzinových motorů 500ml 95 oktanový benzín Příslušenství pro běžný provoz Pro běžný provoz RC modelů potřebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na šrouby, sadu nářadí a silikonový olej do tlumičů. Z našeho sortimentu doporučujeme cenově dostupnou sadu nářadí pro RC auta. Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z naší nabídky doporučujeme lepidlo Robitronic Tire Glue - viz doporučené příslušenství. Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů modelu a měnit olej v diferenciálech. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je ve špatné stavu, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají opravné sady či jednotlivé díly. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR (Team Losi Racing), viz doporučené příslušenství. Pro běžnou údržbu je potřeba lepidlo na šrouby. Šrouby zašroubované v kovovém materiálu (např. šrouby v motoru, stavěcí šroub v pastorku) musí být proti povolení tímto lepidlem zajištěny. Ochranné obaly na akumulátory Ochranné obaly jsou určeny k omezení rizika spojeného s přepravou a nabíjením akumulátorů. LiPo akumulátory dokáží, při zachování malých rozměrů a nízké hmotnosti, poskytnou vysoké vybíjecí proudy a disponují velkou kapacitou pro dlouhý jízdní čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný především na mechanické poškození.

TLR 8ight-X/E 2.0 Combo Nitro/Electric Buggy 1:8 4WD Race Kit

Charakteristika:Stavebnice závodního RC modelu auta na dálkové ovládání od Team Losi Racing®, 8ight-X/E1:8 4WD, vylepšená verze 2.0 s možností zástavby spalovacího nitro nebo elektro motoru. Špičkové zpracování s hliníkovým podvozkem, kvalitní materiály, široké možnosti nastavení. Původní buggy 8IGHT-X zahájila novou řadu závodních RC modelů aut TLR ® v měřítku 1:8. Nyní přichází vylepšený model ve verzi 2.0, který přebírá to nejlepší z této platformy a přidává řadu vylepšení ve všech směrech. Vylepšeno bylo hnací ústrojí, geometrie zavěšení a uspořádání šasi. S 8IGHT-X/E 2.0 závodní jezdci dosahují lepší ovladatelnosti, model lze řídit agresivněji, čímž je dosahováno rychlejších časů na kolo. Pro snadné sestavení a servis je veškerý spojovací materiál v metrické soustavě. Díly stavebnice jsou navrženy s precizností a vyrobeny z kvalitní materiálů. Pro nízkou váhou a odolnost je řada komponentů vyrobena z hliníku, jako například CNC obráběná 3 mm tlustá deska podvozek. Zavěšení je kompletně nastavitelné. Jednotlivé polohy nastavení si můžete přehledně zapsat do poznámkového formuláře a následně upravovat. Nitro i elektro pohon Chcete si postavit závodní truggy a váháte mezi Nitro a Elektro? Nevadí, stavebnice od Team Losi Racing®, 8ight 1:8 4WD, vám umožní díky obsaženým součástem, jakoukoli volbu. Zadní nastavitelné náboje Zadní těhlice 8IGHT-X/E 2.0 mají aktualizované umístění čepů, které lze nastavit ve více krocích pro jemné doladění a maximální přilnavost zadní části. Čtvercové uložení čepů zavěšení Čepy zavěšení byly vylepšeny tak, aby používaly čtvercové uložení, které nabízí větší možnost nastavení. Zadní otočné čepy jsou zúženy pro lepší stabilitu a vyvážení mezi předním a zadním zavěšením. Hliníkový 3mm podvozek Součástí setu je podvozek o tloušťce 3mm, který je vyroben z hliníku 7075 a eloxován pro maximální odolnost. Deska podvozku je ještě odlehčena, díky hlubšímu frézování. Držák diferenciálu Středový držák diferenciálu je vyroben z odolnějšího kompozitního materiálu. Integrovaný držák serva plynu je přepracovaná a s nižší hmotností. Mechanická brzda Brzdové obložení bylo aktualizováno a brzdy jsou nyní volnější a poskytují lepší a konzistentnější brzdnou sílu. Věže tlumičů Věže tlumičů byly odlehčeny a obsahují více montážních pozic pro nastavení odklonu kol a polohy tlumičů. Přední tlumiče jsou kratší pro nižší těžiště a s snížení naklápění. Přístupné diferenciály Uložení předního a zadní diferenciálu bylo upraveno pro snadný přístup k diferenciálům, bez nutnosti demontáže částí modelu. Karoserie Karoserie s kabinou ve předu je speciálně tvarovaná, aby poskytovala přítlak vzduch při jízdě. Karoserie je předřezaná, nenabarvená. Přední zavěšení Inované přední zavěšení je pro zvýšení odolnosti nově vybaveno 3 mm šrouby. Univerzální poloosy Jak pro přední, tak i pro zadní nápravu jsou použity stejné poloosy CVA. Při použití poloos byl kladen důraz na plynulý průjezd zatáček a stabilní záběr na nerovných tratích. Unašeče kol Hliníkové unašeče kol jsou šestihrany o velikosti 17 mm. Držák serva Držák serva řízení byl posunutý směrem dovnitř a dopředu, aby bylo dosažen lepší rovnováhy. U verze Elektro je integrován držák pro regulátor. Systém řízení Řízení umožňuje nastavení geometrie Ackerman. Vylepšený servo-saver eliminuje váznutí táhla při zatížení. Držák křídla 8IGHT-X/E 2.0 využívá uchycení na křídle z 8IGHT-X Truggy, které nabízí různé výšky a polohy pro maximální kontrolu přítlaku. Olejové tlumiče Tlumiče 8IGHT-X jsou optimalizovány a odlehčeny tak, aby se snížila hmotnost modelu. Předpětí pružin lze snadno nastavit pomocí matic. Ramena zavěšení Dlouhá přední a zadní ramena poskytují skvělou ovladatelnost a stabilitu. Ramena jsou pevnější, díky základně ve tvaru nosníku. Diferenciály Všechny tři diferenciály nyní obsahují pouzdra V2 HD s kompozitními držáky, O-kroužky V2, odlehčená centrální ozubená kola a převody s vysokou odolností. Geometrie zavěšení Geometrie zavěšení nové generace 8IGHT-X/E 2.0 byla dále vylepšena, takže je model rychlý, svižný a ještě lépe se řídí Nastavení odklonu Nové bloky nábojů kol mají možnost nastavení odklonu až 17,5°. Stabilizátory Tak jako velká auta, tak i model 8ight má na nápravě nainstalovány příčné (zkrutné) stabilizátory, který plní důležitou funkci při vyrovnávání náklonu při průjezdu zatáčkou. Boční kryty podvozku Nové boční kryty podvozku mají za úkol zabezpečit ochranu funkčních součástí podvozku.. Odvzdušnění tlumičů Odvzdušňovací šrouby na hlavách tlumičů umožňují snadný servis a výměnu oleje. Vlastnosti Zadní nastavitelné náboje Čtvercové lože hřídelí ramen Hliníkové šasi 7075 3 mm Brzda poskytuje konzistentnější sílu a pocit při brždění Hliníkové věže tlumičů s více montážními otvory Karosérie s kabinou ve předu Připraveno pro nitro i elektro pohon Vylepšené přední těhlice CVA poloosy Hliníkové unašeče, 17 mm Krabička přijímače umístěna pro lepší vyvážení Nastavitelné řízení Nastavitelné zadní přítlačné křídlo Optimalizované tlumiče s odvzdušňovacím šroubem Odolnější ramena zavěšení Aktualizovaná geometrie zavěšení Větší pastorkové ložisko Nastavitelný odklon Příčné zkrutné stabilizátory Boční kryty šasi Snadný servisní přístup ke komponentům Obsah balenia:Balení obsahuje díly pro stavbu modelu, které jsou nabaleny v jednotlivých sáčcích, 2x nenabarvenou karoserii (elektro, nitro), sadu disků. Součástí jsou rovněž díly pro možnost zástavby na elektro i spalovací nitro motor. Návod CZ a vícejazyčný obrázkový návod EN, DE, FR, IT. Pneumatiky, elektronika, motor nejsou obsahem balení. Odporúčame dokúpiť:K samotnému sestavení modelu z jednotlivých dílů doporučujeme: Sadu nářadí Tekutou závlačku na šrouby Olej do tlumičů Olej do diferenciálů Pneumatiky Lepidlo na pneumatiky Barvy na lexan Příslušenství k provozu auta Varianta elekto Pro sestavení ve variantě elektro doporučujeme koupit: Střídavý motor 1900kv Střídavý regulátor Pohonný akumulátor Spektrum Smart G2 4S 14.8V LiPo RC soupravu Servo řízení S6290 Nabíječ Spektrum S1200 Pastorek 16T 1M 5mm Varianta nitro Pro sestavení ve variantě nitro doporučujeme koupit: Nitro motor s výfukem Přijímačový akumulátor LiIon 7.4V 3200mAh Rx RC soupravu DX5 Servo řízení S6290 Servo plynu S6280 Robitronic nabíječ Expert LD 80 80W AC/DC + nabíjecí kabel s banánky Láhev na palivo Nitro palivo 20-30% Žhavící koncovka

Hrát si a nakupovat u nás se vyplatí