2. sv. válka33 produktů

Nejprodávanější produkty
Vyfiltorvaných 33 produktů

Classic Kit letadlo A09008 - Douglas Dakota MkIII with Willys Jeep (1:72)

Model letadla ke slepenými. Velikost: 1:72; 27,3 cm. Balení obsahuje: 213 dílků ke slepenými. Informace o originálu: Letoun Douglas DC3, respektive jeho vojenskou verzi C-47 Skytrain (v RAF označovanou jako Dakota), popsal generál Eisenhower jako jednu ze čtyř zbraní, ježek spojencům pomohli vyhrát druhou světovou válku. Dnes je tento stroj okamžitě rozpoznatelný symbolem jak letecké přeravy jako Takové, tak osvobozování okupovaných území, tolik charakteristických prvků druhé světové války. DC3 / C-47 setrval ve službě až dodnes, a to v modernizované i Původní podoba, a je právem považován za průkopníka cestování vzduchem. Jeep Willys, oficiálně označovaný jako Truck, ˝-ton, 4x4, je jednoznačně nejznámější americkým vozem druhé světové války. Původně byl koncipován jako velitelské a průzkum vozidlo, stal se z něj však nakonec ten nejvšestrannější vůz ze všech. Mohl být vyzbrojen kulomety a dokázal vlečné i malá děla. Tento Jeep se stal pro spojenecké válečné snahy jednoduše zcela nepostradatelným. Barevné schéma (potřebuje barvy): A - Douglas Dakota Mark III and Willys Jeep, No 194 Squadron, Royal Air Force, Imphal Garrison, Barma, March-June 1944 - 24,26,33,53,56,61,88,101,128,155,156,226 Detaily modelu: Měřítko: 1:72 Počet dílů: 213 Délka: 273 mm Rozpětí křídel: 400 mm Rozměry Jeepu: 47mm x 24mm Obtížnost: 3 Body Flying Hours: 3 Doporučeno pro děti od 8 let. Upozornění: Nebezpečí udušení! Výrobek obsahuje malé části. NEVHODNÉ PRO DĚTI DO 3 LET!

Classic Kit letadlo A01005B - Mitsubishi A6M2b Zero (1:72)

Model letadla k sestavení. Velikost: 1:72; 12,6 cm. Balení obsahuje: 47 dílků k sestavení. Informace o originálu a modelu: Když v roce 1940 vstoupil japonský letoun Zero poprvé do služby, byl bezpochyby nejmodernějším námořním stíhacím letounem na světě a rychle si získal pověst nekompromisního stíhače do vzdušných soubojů. V prvních střetech ukázal svou účinnost v plné síle – jeho piloti dokázali proti svým protivníkům dosáhnout téměř neuvěřitelného poměru vítězství 12:1. V roce 1940, kdy Wehrmacht zahájil své tažení napříč Evropou, se vývoji na Dálném východě věnovala jen malá pozornost. Po letech přezbrojování a modernizace se japonské námořnictvo mohlo pochlubit jedněmi z nejmodernějších námořních letadel na světě, včetně vynikajícího Mitsubishi A6M Zero. Tento námořní stíhací letoun s dlouhým doletem měl stát v čele expanzionistických ambicí Japonska po celou druhou světovou válku a v prvních letech války byl v pacifické oblasti skutečně nepřekonatelný. Zero si také rychle získalo skvělou pověst při leteckých soubojích a spojenečtí piloti se pomalým honičkám plným zatáček s tímto nádherně vyváženým letounem naučili rychle vyhýbat. Americkým pilotům se však brzy podařilo vyvinout taktiku, která přestala hrát Zero do karet, a začali dobývat první vítězství. S nástupem novějších stíhaček se u A6M Zero začaly projevovat slabiny, zejména nedostatečná pancéřová ochrana pilota a absence samosvorných palivových nádrží v křídlech. S využitím taktiky "boom and zoom hit and run" (prudký sestup, překvapivý útok a rychlé opětovné vystoupání do bezpečné výšky) začali Američané konečně obávaná Zera porážet. Obsah balení: Plastový model, návod na sestavení, návod na barvení a obtisky. Detaily modelu: Měřítko: 1:72 Délka: 126 mm Výška: 49 mm Šířka: 166 mm Počet dílů: 47 Obtížnost: 1 Body Flying Hours: 1 Doporučeno pro děti od 8 let. Upozornění: Nebezpečí udušení! Výrobek obsahuje malé části. NEVHODNÉ PRO DĚTI DO 3 LET!
8+

Classic Kit letadlo A04064 - Gloster Meteor F.8 (1:72)

Model letadla ke slepení. Velikost: 1:72; 18,8 cm. Balení obsahuje: 111 dílků ke slepení. c Informace o originálu a modelu: Gloster Meteor byl prvním letounem s proudovým motorem, který se na konci druhé světové války objevil na obloze nad Evropou. Po válce se však musel rychle vyvíjet, aby udržel krok se zbytkem světa, protože proudový pohon se brzy stal pro frontové stíhačky standardem. To vedlo ke vzniku varianty F.8. Na konci druhé světové války svět s úžasem sledoval, jak se na obloze nad Evropou objevují první letouny s proudovým pohonem, které byly schopny dosáhnout rychlosti o více než 160 km/h vyšší než nejmodernější stíhačky s pístovými motory. Je ovšem zajímavé, že vývoj proudového motoru začal již ve 30. letech 20. století, kdy inženýři ve Velké Británii iv Německu pátrali po nové generaci leteckého pohonu. A skutečně – první let letadla s proudovým motorem proběhl jen několik dní před vypuknutím druhé světové války, nicméně konflikt si vyžádal výrobu tisíců letadel poháněných stávající pístovou technologií, což výrazně zpomalilo pokrok v oblasti proudového pohonu. Ve Velké Británii vyrobil použitelný proudový motor geniální inženýr Frank Whittle, a když byla tato pohonná jednotka instalována do letounu Gloster E28/39 Pioneer pro jeho první let naplánovaný na 15. května 1941, stal se tento stroj prvním britským letounem, který kdy letěl s proudovým motorem – a poté mohl začít závod o výrobu prvního proudového stíhacího letounu pro Královské letectvo. Společnost Gloster Aircraft Company připravovala svou novou dvoumotorovou proudovou stíhačku k letovým zkouškám za nejpřísnějších bezpečnostních opatření. Ve dni zkoušebních letů byl navíc veškerý nepotřebný personál vykázán z letiště a místní policie uzavřela okolní cesty, aby se zvědavci nedozvěděli o tomto přísně střeženém leteckém tajemství. Pokud někdo toto podivné nové letoun ve vzduchu zahlédl, nepochybně se divil, kde má vrtule a proč vydává tak divný zvuk. V létě 1944 ale bylo tajemství definitivně prozraženo, když 616. peruť ze základny RAF Manston oficiálně chystala svůj Gloster Meteor F.1 do vojny. Královské letectvo tak mělo svou první proudovou stíhačku, s níž začala nová éra britského letectva. První britský proudový stíhací letoun měl ještě poměrně primitivní konstrukci a dôvodem, proč dostal dva motory, byla skutečnost, že tyto rané tryskáče nebyly příliš výkonné a poměrně pomalu reagovaly na pilotovy požadavky, takže použití dvou motorů se zdálo být praktické. Výhled z kokpitu byl nicméně vynikající, protože pilotům nezakrývala výhled žádná vrtule, a jakmile se letoun rozletěl, měl k dispozici dostatek výkonu. Meteor procházel téměř nepřetržitým vývojem. Všechny dřívější modely Meteoru vycházely z prvního letounu, nicméně s příchodem varianty F.8 v roce 1950 dozrál Meteor ve skutečně výjimečné rané proudové letoun, který se dočkal služby nejen u RAF, ale iu několika dalších leteckých složek po celém světě. F.8 byl o něco delší než jeho předchůdci, měl vylepšené motory, větší palivovou kapacitu a katapultovací sedátko. Aby se vyřešily některé problémy s nestabilitou, které se objevily během vývoje, dostalo nové letoun tak přepracovaný chvost, podle kterého jde tento pozdější model Meteoru poznat na první pohled. Po pět let od zavedení Meteoru F.8 do ostré služby u britských perutí tvořil toto letoun páteř stíhacích obranných sil RAF – jednalo se v podstatě o proudový ekvivalent Spitfirů, které brázdily britské nebe během bitvy o Británii o pouhých deset let dříve. Doporučené barvy (Humbrol): - Detaily modelu: Měřítko: 1:72 Počet dílů: 111 Délka: 188 mm Šířka: 158 mm Výška: 55 mm Obtížnost: 2 Body Flying Hours: 2 Doporučeno pro děti od 8 let. Upozornění: Nebezpečí udusení! Výrobek obsahuje malé části. NEVHODNÉ PRO DĚTI DO 3 LET!

Hrát si a nakupovat u nás se vyplatí